Čak i da niste zaljubljenik u retro dizajn, teško da ste uspjeli izbjeći Marijin rad. Njezina vještina? Udahnuti starim komadima nov život. Zato smo razgovarali s njome povodom našeg RETRO izdanja časopisa Grazia
Marijina ljubav je renovacija starog namještaja. Ljubav koju je otkrila vrlo brzo. Nakon što je završila Višu školu za dizajn interijera, krenula je raditi za obiteljsku tvrtku koja se bavila proizvodnjom i prodajom ugostiteljskog namještaja. No, nakon posla, kreativka koja je u njoj čučala, a koja je imala snažnu potrebu izraziti se, i to kroz rad s rukama, prisilila ju je da se nakon posla bavi različitim hobby projektima, ali koji su se uvijek nekako vrtjeli oko renovacije starog namještaja.
Kako ju je isto snažno privlačilo, prepreke nije bilo, a tehniku je učila sama. Uz pomoć YouTubea i puno eksperimentiranja, kroz najbolju školu – pokušaja i promašaja. “Sve je krenulo od jedne stare fotelje koju sam našla u oglasniku. Bila je malo zahtjevniji projekt, ali me jako zanimalo kako će na kraju izgledati. To mi je ujedno i najdraži projekt jer je upravo on obilježio nastanak Retro Designa.” Nakon nekog vremena primijetila je kako postoji interes za ovaj tip namještaja, zbog čega je počela nuditi usluge renoviranja, ali i proizvoditi ovakav tip namještaja. Njezin stil svakako je inspiriran 50-ima i 60-ima godinama prošlog stoljeća, a priznaje da je posebno oduševljava to što preuređeni stari komad namještaja daje interijeru dozu topline i nostalgije, “što se ne može usporediti s nekim masovno proizvedenim primjerkom”.
Isto je vjerojatno sve jasniji i na tržištu, s obzirom na to da kaže kako potražnja ima uzlaznu putanju: “Vidim porast interesa u posljednje vrijeme od strane ljudi različitih dobnih skupina, a osim što naš namještaj kupuju za svoj dom, posebno nas vole tvrtke u IT sektoru. Dosta njihovih ureda u Zagrebu krasi barem jedna naša fotelja, a odnedavno smo počeli i izvoziti diljem Europe.”
Zbog sve jačeg pokreta održivosti, ili rastuće nostalgije, pitamo je. Odgovara nam kako smatra da je najveći faktor nostalgija, i kako kupci u njezinom namještaju vide nešto poznato, ali dodaje i to da su kupci sve osvješteniji kupovati lokalno i ručno rađeno, zasićeni kratkoročnom kvalitetom i željni poduprijeti lokalnu zajednicu. Jako dobri razlozi! Marijin rad možete pratiti na retrodesign.hr