Igra Louis: The Game nastala je u znak proslave nadolazećeg 200. rođendana osnivača modne kuće, a osim zabave, imat će i ugrađene NFT-ove
Čini se da modna industrija voli e-igre! Nakon što je Puma spozorirala pet e-sportskih timova, a Gucci je pokrenuo arkadnu igru u svojoj mobilnoj aplikaciji, najnoviji crossover za modu i igre je nova mobilna igra modne kuće Louis Vuitton naslova Louis: The Game. U igri pratimo maskotu Vivienne, drvenu lutku ukrašenu motivom cvijeća iz monograma kuće. Vivienne se kreće kroz dugu povijest Louisa Vuittona dovršavajući razne zadatke, te ćemo vidjeti kako je Louis s 15 godina preselio u Pariz, što je naučio kod proizvođača kovčega i osnovao vlastito modno carstvo koje sada prodaje sve od kožne galanterije i obuće do odjeće.
Igra će također sadržavati NFT -ove, ali nije pruženo više detalja o tome kako će im se pristupiti. Modni brendovi, uključujući Louis Vuitton, Pradu, Cartier i Bulgari, već koriste blockchain tehnologiju koja potrošačima omogućuje provjeru podrijetla njihove kupnje, stoga ne čudi da se i ovdje iskoristila prilika za popularno digitalno sredstvo.
Louis: The Game stiže 4. kolovoza, na rođendan Louisa Vuittona, a bit će dostupna u trgovinama aplikacija za iOS i Android. Osim mobilne igre, drugi elementi 200. obljetnice uključuju izmišljeni roman, dokumentarni film na Apple TV-u i umjetnička djela, no svakako je najveći fokus na tehnologiju i mlade generacije. “Mediji se razvijaju tako brzo da svaki put kada postoji novi način komunikacije, morate ispričati svoju priču iznova. Generacije su sada definirane tehnologijom, a ne godinama”, rekao je za WWD predsjednik i izvršni direktor Vuittona Michael Burke.
View this post on Instagram
Ovo nije prvi put da je modna kuća uključena u svijet igara. Prije je tvrtka stvarala kreacije za likove u igrama iz Final Fantasy XIII i League of Legends. Također je lansirao igru preglednika pod nazivom Endless Runner putem svoje web-stranice 2019. godine, u suradnji s Virgilom Ablohom, osnivačem i izvršnim direktorom brenda Off-White i umjetničkim direktorom muške linije Louisa Vuittona.
Iako mnogi luksuzni brendovi trpe gubitke jer se nisu stigli “pripremiti” na promjene koje od njih očekuju mlađe generacije, pojedini brendovi poput Diora i Louis Vuittona pokazali su kako promjena želja potrošača i okretanje Generaciji Z može pomoći u daljnjem napretku. Mnogi se brendovi i dalje usredotočuju na generaciju X (odnosno, na potrošače starije od 40 godina) te oklijevaju svoj fokus prebaciti na milenijalce te Gen-Z, brojni modni kritičari smatraju da podcjenjivanje važnosti ove generacije može ugroziti budućnost brenda. Oni su najviše digitalni, najbolje informirani, imaju najveća očekivanja i najmanje su lojalni, pa im je dobro ne stati na žulj ili možda još i gore – biti za njih potpuno irelevantan.
Foto: PR