U Uraniji – prostoru kreacije lansirana je prva digitalna art platforma kojoj je svrha predstavljanje mladih hrvatskih umjetnika domaćoj i inozemnoj publici.

Platforma Kolekcionart, koju su osnovali četvorica prijatelja Nik Kolveshi Radlović, Toma Trbuljak, Filip Mojzeš i Bartol Fabijanić, funkcionirat će poput online umjetničke galerije u kojoj ćete moći otkriti i kupiti djela hrvatskih talenata.

Što je Kolekcionart?

Kolekcionart zasad okuplja 10 umjetnika među kojima su i neka zvučna imena urbane umjetničke scene u Hrvatskoj kao što su Nikica Jurković, Iva Zagoda, Klasja Habjan, Lorena Almaši, Ivan Oštarčević, Jurica Pušenjak, Nikolina Segarić, Bartol Galović, Tea Lovrić i Luisa Pascu.

Ovo je prvi ovakav projekt koji hrvatska djela čini dostupnima svugdje, a kupnju umjetnina nikad lakšom jer je potrebno samo nekoliko klikova kako bi posjetitelji platforme upoznali umjetnike i otkrili njihove radove. No, nije riječ samo o webshopu koji umjetnička djela čini pristupačnijima, već je platforma koncipirana tako da posjetiteljima pruža doživljaj dolaska u umjetnikov atelje i upoznavanja umjetnika putem kratkih intervjua i video uradaka koji prikazuju kreativce u njihovom radnom prostoru, dok stvaraju.

“Nakon što smo i sami godinama, više i manje uspješno, pokušavali navigirati Instagramom u potrazi za mladim perspektivnim umjetnicima i umjetničkim djelima koja bi si mogli priuštiti u svojim ranim tridesetima, odlučili smo napraviti digitalnu platformu koja će na jednom mjestu okupiti veći broj kvalitetnih, suvremenih hrvatskih umjetnika te drugim ljubiteljima umjetnosti pojednostaviti proces pronalaska i kupnje umjetničkih djela”, izjavio je Nik Kolveshi Radlović, suosnivač Kolekcionarta.

Umjetnici i njihova djela, uz fotografski i video sadržaj, predstavljeni su i kroz autorske tekstove na kolekcionart.com, a ljubitelji umjetnosti imali su prilike njihove radove vidjeti i uživo. Prostor kreacije Urania krasila je izložba organizirana povodom lansiranja digitalne platforme pa su posjetitelji poput Ive Mihalić, Anje Matković, Ivane Roščić, Adriana Pezdirca, Dine Pešuta, Anje Polić i Jerka Marčića imali prilike djela vidjela izbliza i družiti se s umjetnicima.

“Cilj nam je umjetnost predstaviti na malo opušteniji i interaktivniji način, putem digitalnih kanala koje većina populacije svakodnevno koristi, i potaknuti mlade ljude u Hrvatskoj i šire da kupe svoja prva umjetnička djela. Zašto kupovati bezlične postere u velikim robnim kućama kada za istu cijenu možete kupiti limitiranu ediciju grafike mladog hrvatskog umjetnika?”, istaknuo je jedan od suosnivača Filip Mojzeš.

U želji da umjetnost učini pristupačnijom, Kolekcionart je umjetnicima dao priliku da neometano stvaraju radove i ostanu u art svijetu, prepuštajući brigu o marketingu, prodaji i dostavi nekom drugom, a onima u potrazi za umjetničkim djelima pogodnost da iz topline doma saznaju sve o mladim nadama hrvatske scene i kupe neko od njihovih djela koja im stižu na kućnu adresu.

Uspješnom lansiranju Kolekcionarta pridonijeli su partneri projekta iz Muzeja Iluzija, Artivio Creative Technologies i Vina Belje, koji su prepoznali potencijal ove digitalne art platforme.

Više o digitalnoj art platformi možete saznati na službenoj stranici kolekcionart.com i Instagram profilu.

Fotografije: promo