Interaktivnom izložbom pokazali zašto su na samom vrhu društveno odgovornih poduzeća u Hrvatskoj

Trgovački lanac Kaufland objavio je svoj, drugi po redu, Izvještaj o održivosti te tom prilikom u svojim prostorima organizirao dvodnevnu izložbu kako bi se što vjernije prikazale društveno odgovorne aktivnosti provedene tijekom 2020. i 2021. godine. Naime, Izvještaj o održivosti odnosi se na dvije poslovne godine, a donosi detaljan prikaz društveno odgovornog poslovanja Kauflanda u Hrvatskoj, transparentno prikazuje utjecaj poslovanja tvrtke na gospodarstvo, okoliš i društvo te obuhvaća sadašnje i buduće napore u održivom djelovanju Kauflanda kao međunarodne kompanije u Hrvatskoj.

Kaufland, Izvjestaj o odrzivosti

Ova interaktivna izložba pokriva teme koje obrađuje i sam Izvještaj, a postavljena je u šest povezanih prostorija od kojih svaka predstavlja jedan smjer društveno odgovornog djelovanja te posjetiteljima daje opipljiv uvid u održivo poslovanje Kauflanda. Izloženi su, primjerice, darovi za zaposlenike, proizvodi od reciklirane plastike te primjeri održivog asortimana koje svaki kupac može naći u Kauflandu. Nadalje, prikazani su projekti Kauflanda u kojima je naglašena posvećenost zajednici poput donacijskih programa, Kaufland škole voća i povrća te volontiranja. Dio izložbe bavi se temama klime i očuvanja okoliša odnosno naporima koje Kaufland ulaže kako bi se smanjile emisije CO2 i kako bi se očuvale vode. Važna je tema i smanjenje otpada od hrane gdje je cilj prikazati apsolutnu iskoristivost namirnica.

„Ponosni smo na sve naše projekte i aktivnosti koje su povezane s društvenom odgovornošću i održivosti, ali i na pozitivan razvoj i važnost tih tema u Kauflandu. Još jedan Izvještaj o održivosti jasno pokazuje koliko ulažemo u DOP aktivnosti i da zaista provodimo djela, ne ostajemo samo na riječima. Sama izrada Izvještaja dugotrajan je i kompleksan projekt, a ovu smo izložbu organizirali kako bismo naš rad približili medijima, poslovnim partnerima, ali i svim našim zaposlenicima iz drugih odjela“, objasnila je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija.

Ne čudi kako je ovaj trgovački lanac u zadnjih šest mjeseci dobio čak dvije prestižne nagrade za svoj društveno odgovorni angažman, Zlatnu košaricu u kategoriji „Društveno odgovorna kompanija godine“ te Hrvatski indeks održivosti u području „Upravljanje okolišem“. Kaufland će i dalje raditi na očuvanju klime i okoliša kao i društvenom angažmanu te vjeruju u još bolje rezultate, a dosadašnje DOP poslovanje može se vidjeti u digitalnom obliku Izvještaja o održivosti na kaufland.hr/izvještaj.