Kako zadržati ‘mindset’ s godišnjeg odmora što dulje

Sam povratak u grad vraća nas dobropoznatim navikama, kao i stresu. Produžite mentalni odmor uz ovih nekoliko savjeta.

Nevjerojatno koliko se brzo nakon dugog toplog ljeta prilagodimo radnoj rutini i novim izazovima. Međutim, sve one dobrobiti godišnjeg odmora trebalo bi zadržati i u svakodnevnoj rutini. Odmoriti samo nekoliko tjedana u godini svakako nije dovoljno, zato usvojite nekoliko sljedećih navika koje će vam pomoći da budete opušteniji i sretniji.

1. Naučite ne raditi ništa

Kad malo bolje promislite na moru najčešće ne radite puno. Odlazite na plažu, kavu, a dan se nastavlja s izborom restorana ili pripremate večeru. Pokušajte i u radnom tjednu izdvojiti vrijeme za isto. Neka to bude vikend ili određeni dan u tjednu, u kojem ćete se posvetiti opuštanju bez velikih planova.

2. Jedite zdravo

Na godišnjem odmoru svi najčešće uživamo u lokalnim namirnicama, zbog čega se i osjećamo dobro. Općenito unosimo lakšu hranu i više tekućine što također utječe na bolje zdravstveno stanje. Probajte i tokom tjedna pripremati zdravija jela, više se kretati i informirati o tome gdje možete pribaviti zdravu i domaću hranu.

3. Vrijeme za prijateljstva

U gradu nas najčešće potpuno obuzme posao, obveze prema najbližima i niz drugih obveza zbog kojih smo sami sebi za zadnjem mjestu. Organizirajte manja druženja, ona na otvorenom, izlete, šetnje jer socijalni kotakt je ono što nas čini ljudima i zbog čega se osjećamo bolje.

Foto: Unsplash