Beyoncé i Jay-Z u glavnim ulogama u kampanji za Tiffany & Co sinonim je za luksuz i ljubav, ali tek ćemo vidjeti hoće li ovim potezom privući mlađe generacije

Beyoncé s 128,54-karatnim Tiffany & Co dijamantom koji je prije nje na vratu imalo samo još tri osobe (jedna od njih je Audrey Hepburn), obećava da se ikonski brend poprilično potrudio ovu kampanju napraviti spektakularnom i da svi o njoj pričaju.

Naravno, neprocjenjivi “Fancy Yellow” dijamant na dugom lancu ukrašen s više od 100 karata dijamanata izgleda kao da ga pjevačica nosi svakoga dana. Riječ je o velikoj kampanji “About Love”, koju je snimio Mason Poole, a oblikovale June Ambrose i Marni Senofonte, i popratni video, koji je snimio redatelj Emmanuel Adjei, koji daju snažan hommage filmu “Breakfast at Tiffany’s”.

To je također ravno glazbenom izdanju, jer će Beyoncé uskoro debitirati s vlastitom interpretacijom i aranžmanom poznate pjesme “Moon River” iz kultnog filma iz 1961. godine, dok ju je Jay-Z snimao kamerom Super 8. Sve s ciljem da se prikaže snaga njihove ljubavi, podijeli intima, koja je često bila i predmet javnih rasprava. 

“Beyoncé i Jay-Z oličenje su moderne ljubavne priče”, rekao je u priopćenju Alexandre Arnault, izvršni potpredsjednik proizvoda i komunikacija. “Kao marka koja se oduvijek zalagala za ljubav, snagu i samoizražavanje, nismo se mogli sjetiti ikonskijeg para koji bolje predstavlja Tiffanyjeve vrijednosti. Čast nam je što su Carteri dio obitelji Tiffany”, stoji u najavi.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce)

Pretpostavljamo da su odabrali ovaj “queen and king” par i kako bi podigli prašinu oko promjena koje uvode. Kampanja otvara novu eru u Tiffanyju pod kreativnim vodstvom Rube Abu-Nimah, pa vjerojatno možemo očekivati i dizajnerske promjene koje će se prilagoditi novijim generacijama. Jedan “hint” je već činjenica da klasične plave Tiffany boje koje možemo razlikovati u moru drugih, u ovom spotu gotovo da nema. “To je jedan oblik modernizacije Tiffany plave boje”, koja je sada, umjesto da je nježna i samostalna, upotpunjena street artom i djeluje kao platno za “nove pobjede” brenda.

Spot, odnosno film, odnosno video kampanje – očekujemo sredinom rujna, i moramo se složiti da Beyoncé ne prestaje podizati prašinu čega god se ulovi. Pa tako i ovo jedva čekamo vidjeti, najviše zbog praćenja kako se još jedan kultni brend nastoji osuvremeniti kako bi se prilagodio, vjerujemo, generaciji Z, koja više voli široku odjeću, gadgete i vintage komade, nego obilazak draguljarnica. No, tko zna, vrijeme će pokazati.

 

Foto: Tiffany & Co./Mason Poole