Sjajna Željka Veverec ovih je dana objavila album prvijenac “I Glow” kojeg predstavlja novim singlom i spotom “Lovable”. Radi se o njezinom solo projektu Je Veux.

Dugoočekivani debitantski album skup je glazbenog odrastanja i prikupljanja iskustva, a nastajao je od 2017. godine naovamo. Album “I Glow” zatvara krug cijele godine u kojem je Je Veux, uz najnoviji, objavila i tri odlično prihvaćena singla koji su našli svoje mjesto u radijskom eteru, i pozicionirala ju kao jednu od najzanimljivijih autorica na ovim područjima. “Album “I Glow” dnevnik je svega onoga o čemu sam razmišljala, što sam željela, živjela, sanjala i s čime sam se borila. Album ima devet pjesama, a to je broj koji prati moj životni put i uvijek se provlači kroz sve što živim i radim. Tesla je smatrao da je broj devet ključ svemira, pa možda i ovih devet pjesama otključa neka vrata iza kojih se kriju novi svjetovi, ljudi, osjećaji baš onako kako to glazba i radi”, poručila Je Veux ovim povodom te nam u nastavku otkrila po čemu se ova glazbena priča razlikuje od svega što smo dosad imali prilike čuti od nje.

Tko je Željka Veverec u svom novom, solo projektu Je Veux?

Željka Veverec je u projektu Je Veux autorica, pjevačica i zapravo neka vrsta sakupljačice vlastitih iskustava i onda naravno izlaganje istih. Mogla bih čak reći da se u nekom temelju ne razlikuje od one Željke koja piše i pjeva za Mangroove, ali u žanru i vrsti glazbe ovdje u Je Veuxu otkriva i neke svoje druge strane.

Što nam nosi debitanski album “I Glow”?

Novi album “I Glow” donosi devet pjesama koje nekako sabiru neka moja osobna razmišljanja, pitanja, dileme. Donosi soul, pop, elektroniku, donosi odlične aranžmane Tonija Strešinića, Đure Dobranića, trubu Igora Dorotića sve to upakirano u jednu osobnu priču. Donosi i puno plesnih pjesama koje će se nadam se zavrtiti na nekim slavljima kad sve ovo prođe.

Po čemu se razlikuje od svega što smo dosad imali prilike čuti od tebe? 

Pa definitivno prva razlika je u jeziku, iako i Mangroove je imao pjesme na engleskom na nekoliko albuma, ali ovdje je riječ o cijelom albumu. Razlika je i u obuhvaćanju jedno malo šireg žanra nego što je to Mangroove – rekla bih da sam u Je Veux bez obzira na nadam se prepoznatljivost i neki potpis ipak otišla u još jednu dimenziju sebe, a to je taj možda malo jači zvuk i s melankolične, ali i s ove brže strane. Je Veux se poigrava malo jače sa elektronikom imamo bubanj kako živi tako i elektronski imamo klavijature, ali i trubu. A nadam se da će tek ljudi kad poslušaju album saznati i naći prave razlike.

Kako se snalaziš u trenutnoj situaciji zabrane javnih nastupa i okupljanja? Kako si ga iskoristila?

Pa ne znam što bih rekla to sad već nekako mi se čini dugo traje, da imali smo i nešto sreće pa smo svirali u ljeto i uspjeli smo održati koncert Mangroovea i Jazz Orkestar HRT-a i krenuti u realizaciju i tog albuma.To mi je nekako davalo osjećaj da ipak stvari idu i bila sam prije svega zahvalna na tomu no iskreno nije lako biti glazbenik i stalno čekati što će se dogoditi sa koncertima i hoće li ovo i kad prestati. Imamo naravno neke stvari koje možemo raditi od kuće, ali ovo je sasvim drugačija situacija i ja je ne doživljavam osobito motivirajućom i za sada mi se čini da nekako mirujemo, čekamo rasplet i jedva držimo glavu iznad vode. Pokušavam svakako baciti se na što više stvari koje mogu napraviti, istina završila sam i Je Veux u ovom razdoblju i evo sad radim sve što mogu da taj album promoviram i da dođe do što više publike, ali da je stanje dobro baš i ne.

 

Foto: Vanja Vučinić