(Dua Lipa, 61st Annual GRAMMY Awards 2019/Getty Images for The Recording Academy)

Dua Lipa, britanska pjevačica albanskih korijena, jučer je službeno objavila na svom Instagramu da je upravo ona novo lice Pepe Jeans kampanje za proljeće/ljeto 2019.
‘Lijepo je scrollati po feedovima društvenih medija i vidjeti nešto lijepo što čini da se osjećate bolje a ne lošijom osobom’- rekla je lijepa pjevačica albanskog podrijetla Dua Lipa, dok je pozirala u sivoj Pepe Jeans košulji.

‘Ajmo svi ustati za žene, hajmo za promjenu biti dobri jedni prema drugima jer ljudi skriveni iza ekrana i tipkovnica postaju poput ratnika koji se govore što žele’- izjavila je Dua za britanski Vogue.

Nakon ovakvih osviještenih izjava popularne pjevačice, jasno je zašto je baš ona savršen izbor za novu Pepe Jeans kampanju proljeće/ljeto 2019. Bez obzira na to što ima istančan stil i voli eksperimentirati s novim stilovima, 23-godišnja pjevačica predstavlja promjene koje želi vidjeti i kod ostalih žena te stvoriti osjećaj da ‘moda treba stvarati ‘vibru’ dostupnosti.

A pristupačnost mode je u filozofiji Pepe Jeans brenda, koji je još 1973. godine na londonsko tržište donio bezvremenske traperice. A to je nešto s čime se Lipa, koja je rođena u Londonu, može poistovjetiti.
‘To je britanski brend i osjećam kao da sam odrasla u njemu. Sjećam se kada sam vidjela njihovu modnu kampanju u kojoj su glavne uloge imale Sienna Miller i Alexa Chung, žene koje su istinske ikone.
Da je Dua Lipa zaslužila svoje mjesto među ikonama, potvrđuje i činjenica da je ušla u povijest kao jedina žena nominirana u čak 5 kategorija Brit Awardsa 2018. godine. Treba se spomenuti i činjenica da upravo Lipa već dvije godine za redom drži titulu najgledanije pjevačice na svijetu.
Nadam se da će žene kroz vrijeme postati ravnopravne muškarcima, gledajući kroz muške oči. Ali za Lipu je formula uspjeha jednostavna, ona smatra da je problem u javnosti koja osuđuje ženine postupke i želje.