Diet Prada, to jest dvojac koji stoji iza ovog Instagram profila, Tony Liu i Lindsey Schuyler, već je dulje vrijeme ključni modni stražar – ne gube vrijeme prozivati bilo koga tko na bilo koji način, narušava kodeks moralnog poslovanja i ponašanja

Ustvari, zanemarite uvodni dio. Diet Prada je sudeći po posljednjim istupima, jednostavno, glas razuma koji nam sve više nedostaje u ovom sve luđem svijetu. Prozivanje D&G zbog kampanje u kojoj karikira i stereotipizira kinesku kulturu, Alexandera Wanga zbog seksualnih napastovanja, kopiranje mladih dizajnera od strane velikih modnih kuća itd., Diet Prada jednostavno jasno i glasno kaže ono što svi misle. Nažalost, to ih je dovelo i do sudskog spora s D&G, o čemu ćete moći čitati u nadolazećem izdanju časopisa Grazia.

No o čemu se ovog puta radi? Pa, rekli bismo da Diet Prada ponovno “gađa u sridu” prozivanjem Bottege Venete. Ovog puta potičući raspravu oko teme koja je već duže vrijeme goruća, ali sad kao da je došla do karikaturalnih razina – do koje granice  dizajnerska kuća može naplatiti svoje ime? Naravno, do kuda tržište dopušta, ali sad kao da je to otišlo u neslućene razine. Bottega Veneta je u svojoj proljetnoj kolekciji objavila pletene ogrlice koje smo svi nosili ko djeca i koji se mogu pronaći u bilo kojem handmade, DIY dućanu za par desetaka kuna. Ali njihova košta, nevjerojatnih, 3.390 dolara! Da dobro ste pročitali – TRI TISUĆE TRISTO DEVEDESET DOLARA. Ili preračunato, oko 20.000 kuna! Wow. I ne samo to, pronašli su jako velike sličnosti s ogrlicama umjetnice @molina_jo_parker. Iako, u “njihovu obranu”, stil i  popularnost tih ogrlica se nije mijenjao od hippie generacije, pa ne sumnjamo da može doći do podudaranja. Uostalom, procijenite sami. Sličnost, ali i to dokud seže ta kapitalistička igra koja već sad dostiže razine tragikomedije.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Diet Prada ™ (@diet_prada)

Fotografija: Thinkstock