Žiri nagrade AUTOBEST, koji čine automobilski novinari iz 32 europske zemlje, dodijelio je Daciji Spring titulu „Best Buy Car of Europe 2022”!

Premoćnom prednošću pred ostalim natjecateljima Dacia Spring proglašena je najboljim i najpristupačnijim vozilom u konkurenciji. Po prvi put u 21 godinu održavanja ove nagrade, žiri Autobesta proglasio je neki 100 % električni automobil za pobjednika. 

Nakon prošlotjednog osvajanja nagrade Good Deal na dodjeli automobilističkih nagrada Automobile Awards, Autobestova titula još je jedno priznanje Dacijinoj viziji 100 % električne mobilnosti koja je esencijalna i dostupna svima.

Priča o uspjehu: 100 % Dacia, 100 % električna

Predstavljen krajem ožujka 2021., Dacia Spring u trenu je osvojio kupce i prikupio 43.000 narudžbi. Postoji dobar razlog za to: Spring nudi električnu mobilnost bez suvišnih dodataka, oslanjajući se na esencijalnu opremu (navigacija, klima-uređaj, električni prozori, zrcaljenje pametnog telefona itd.) po najboljoj cijeni u Europi. 

Ovaj kompaktni SUV nudi rekordnu prostranost s četiri prava sjedala, a pokreće ga učinkovit i pouzdan električni motor zahvaljujući kojem ostvaruje doseg do 305 km u gradskoj (WLTP) i 230 km u mješovitoj vožnji (WLTP).

„Silno smo ponosni što smo osvojili nagradu AUTOBEST za 2022. To je još jedan dokaz Dacijine predanosti da svojim kupcima uvijek ponudi ono što im je doista potrebno. Spring je pravo suvremeno vozilo, jednostavno i dostupno najširem krugu kupaca. Želio bih zahvaliti članovima žirija nagrade AUTOBEST što su nam potvrdili da kao marka idemo u dobrom smjeru.” Denis Le Vot, glavni direktor marki Dacia i Lada

Osim što je osvojio nagradu Best Buy Car of Europe 2022, Dacia Spring ostvario je sjajne rezultate na izazovu ECOBEST Challenge 2021 koji je AUTOBEST organizirao u studenom ove godine, i to u sljedećim kategorijama:

– energetska učinkovitost od 8,25 km/kWh, što je najbolja izmjerena vrijednost u konkurenciji od 15 testiranih vozila.

– ostvareni doseg od 221 km u mješovitom ciklusu vožnje (u usporedbi s homologiranih 230 km dosega prema WLTP-u) 

– preostali doseg od 31 km s ispražnjenom baterijom (0 % baterije na pokazivaču instrumentne ploče)

flash!

Utemeljena 1968. i predstavljena 2004. diljem Europe i Sredozemlja, Dacia od početka nudi najbolji omjer cijene i kvalitete te neumorno redefinira pojam esencijalnog automobila. Revolucionarna marka stvara jednostavne, svestrane i pouzdane automobile koji odgovaraju životnim stilovima njihovih korisnika.  Dacijini modeli postali su mjerilo na tržištu: Logan: novi automobil po cijeni rabljenog; Sandero: najprodavaniji automobil za privatne kupce u Europi; Duster: najpristupačniji SUV; Spring: predvodnik u području pristupačne električne mobilnosti u Europi. Dacia je marka Renault Grupe, prisutna u 44 zemlje.  Od 2004. do danas, Dacia je prodala više od 7 milijuna vozila