Već smo puno puta pisali o novoj tehnologiji, Chat GPT-u i ostalim AI novinama koje se mogu koristiti u apsolutno sve svrhe – od ideja za ručak, preporuka serija i filmova, a čak i prilikom organiziranja putovanja.
Longwood International upravo je o tome napravio i istraživanje, a rezultati kažu da bi čak trećina američkih putoholičara (32 posto) koristila upravo Chat GPT prilikom planiranja svog putovanja.
Amir Eylon, direktor Longwood Internationala objasnio je da je travel industrija uvijek bila među prvima koji su objeručke prihvatili nove tehnologije, kao što je to prije bilo s online rezervacijama ili društvenim mrežama, a sada s Chat GPT-om.
U potpunosti očekujemo slično rano prihvaćanje potencijalnih prednosti korištenja umjetne inteligencije u planiranju putovanja i donošenju odluka od strane industrije i putnika.
Istraživanje Longwoodsa također je pokazalo da čak 45 posto američkih putnika vjerojatno neće koristiti AI chatbot za planiranje putovanja. A više od četvrtine ispitanika (27 posto) kaže da uopće ne zna za Chat GPT.
Tijekom proteklih nekoliko mjeseci mnogi su isprobavali planiranje putovanja koristeći Chat GPT, no nekad rezultati nisu bili baš sjajni, ili bolje rečeno vjerodostojni, primjerice, CNBC-jev travel novinar rekao je da Chat GPT iznosi činjenično netočne informacije.
Unatoč tome, istina je da, bez obzira na to znaju li to ili ne, mnogi putnici koji su nezainteresirani za umjetnu inteligenciju već godinama koriste tehnologiju za planiranje svojih putovanja. Treba samo vidjeti hoće li i Chat GPT, unatoč nekim pogreškama, pronaći svoj put u putničkoj industriji.