Imagined Landscapes Jeju je reflektirajuća, naturalistička Burberry skulptura koja gleda na planinu Sanbangsan i južnu obalu otoka Jeju u Južnoj Koreji
Vidite ovu topografsku skulpturu koja zavodljivo svjetluca na suncu i pomalo izgleda poput svemirskog broda? E pa, Burberry je nedavno predstavio ovu reflektirajuću pejzažnu skulpturu na otoku Jeju u Južnoj Koreji, i to u čast nove outerwear kolekcije.
Tako je, umjesto da jednostavno otvore novu kolekciju rezanjem vrpce u svojoj trgovini, odveli su sve ljestvicu dalje. Razumljivo, jer viđamo sve više kreativnih predstavljanja novih kolekcija kako bi pronašli svoje mjesto pod sve šarolikijem modnim suncem.
Impozantna skulptura ima za cilj ponuditi svojevrsno iskustvo posjetitelja o tome kako se bit prirode i tehnologije spajaju na kratko vrijeme. Sve je to dio najnovije globalne pop-up inicijative brenda, a i poprilično ogromna reklama koja ujedno svjedoči i o inovativnosti ovog britanskog brenda.
Reflektirajući na površini, skulpturalna zgrada odražava prirodno okruženje planine Hallasan, a kako kažu iz brenda, njihova nova kolekcija predstavlja isto – zamagljene granice između “prirode i tehnologije, unutarnjeg i vanjskog, stvarnog i zamišljenog”.
View this post on Instagram
Unutar skulpture posjetiteljima su izloženi Burberryjevi najpustolovniji komadi u rasponu od izbora puffer jakni do modernih iteracija kaputa s potpisom britanske etikete. Oni koji posjete mogu uživati i u malom odmoru u Thomas’s Caféu koji se nalazi na maloj udaljenosti od skulpture.
Riječ je o kafiću koji se prvi put pojavljuje u Koreji i oslanja se na Burberryjeve bež tonove i motive životinjskog carstva te na lokalnu kulturu. Prostor nudi odlične slane i slatke poslastice, naravno, nakon odmora od šopinga.
Kao da cijeli ovaj inovativan prostor nije dovoljan, tu su interaktivni kinematografski projekti troje umjetnika (Maotika, Cao Yuxi i Lia Jiayu) izloženi unutar zgrade.
Iako je teško predvidjeti tko će i što postati viralno kad je o modnome svijetu riječ, s ovom ogromnom zgradom-skulpturom su si uvelike povećali šanse, pogotovo jer hipnotizira, čak i ovako preko fotografije. Neovisno o tome izgleda li vam kičasto ili kao uvod u novi sci-fi, morate priznati da se modni brendovi zaista trude istaknuti u gomili.
Foto: Burberry