Beyoncé je nakon najave novog albuma odlučila počastiti fanove i izbacivanjem linije proizvoda za njegu kose
Kako je nedavno i najavila, pop diva pokrenula je brend Cécred, čiji je fokus njega kose, a jučer je službeno otkrila prvih osam proizvoda „The Foundation Collection“ linije.
„Sagradila sam Cécred od temelja. Pretočila sam u brend sve što sam naučila tijekom svog života. Cécred je davanje prioriteta sebi i svemu što smatrate svetim“, rekla je Beyoncé.
Linija uključuje šampon i piling za vlasište, losion za zadržavanje vlage, hranjivo ulje za kosu i masku za rekonstrukciju kose s tehnologijom tretmana keratinom.
Proizvodi se kreću u cijenama od 30 do 52 dolara, a osim pojedinačne kupnje proizvoda, moguće je kupiti i setove – „Super fan bundle“, „Double cleanse kit“, „Fermented rice and rose bundle“ i „Fortifying treatment kit“.
„Odrasla sam čisteći kosu u majčinom salonu. Gledala sam kako je transformirala kosu miješajući mainstream proizvode s teksturiranom njegom kose. Moj životni san bio je stvoriti proizvode za kosu i oživjeti neka od učenja moje majke. Počeli smo davanjem prioriteta potrebama teksturirane kose poput moje i ostalih kojima nedostaje vlažnost i snaga“, stoji na službenoj stranici brenda.
Svi proizvodi Cécreda dostupni su isključivo putem službenog webshopa, a ono što nam je posebno drago je da se mogu naručiti i za Hrvatsku!
Foto: Cécred