Baby Lasagna, jedan od ovogodišnjih favorita Dore, objavio je video spot za pjesmu “Rim Tim Tagi Dim”, koji je odmah osvojio srca domaće publike.

Spot je snimljen na različitim lokacijama u Istri, istaknuvši kontrastnu temu pjesme koja prikazuje odlazak iz ruralnog okruženja u urbani svijet. Radnja prati mladića koji, okružen lokalnim stanovništvom i domaćim životinjama, odlazi u strani svijet u potrazi za boljim životom.

U cjelokupnoj priči prepoznat će se svi oni koji su se našli u sličnoj situaciji – suočavajući se s odlukom da napuste svoj dom i krenu u nepoznato. Pjesma i spot zajedno čine snažan prikaz težine spomenute tematike.

„Ovo je do sada najveći spot moje karijere, a mislim da se to može i vidjeti. Jako sam ponosan na moje najbliže koji su sudjelovali u stvaranju spota – režiseri, snimatelji i statisti. Još jedna suradnja s Rose Artom iz Istre urodila je plodom na koji smo moj cjelokupni tim i ja ponosni, a nadam se da će i ljubitelji Lasagne uživati u spotu, kao i mi. Volio bih se zahvaliti statistima, folklornom društvu Umaga, upravi grada Umaga i ostalim suradnicima koji su mi omogućili da video spotom prenesem emocije“, rekao je Baby Lasagna.

Ovaj video spot predstavlja spoj metal prizvuka, trapa i tradicionalnih narodnih nošnji, prikazujući cjelokupnu atmosferu istarskog okruženja. Baby Lasagna najavio je i da će njegovi budući glazbeni projekti nastaviti iznenađivati publiku, a posebno je istaknuo i predstojeći nastup na Dori, koji će, prema njegovim riječima, biti potpuno drugačiji i neočekivan.

Foto:  Youtube