Augustinus Bader, jedan od omiljenih brendova poznatih zvijezda i beauty profesionalaca, predstavio okoloočnu kremu

Kad govorimo o kultnoj njezi kože, samo je par brendova na našoj pameti, a prvi koji nam prođe mislima je – Augustinus Bader. Unatoč tome što su na tržište stigli prije nešto više od tri godine, i to s dva, sada ikonska proizvoda, prikupili su neviđenu raju obožavatelja – od beauty urednika, visažista, poznatih osoba… Svi se kunu u prednosti njihovih proizvoda, a The Cream je najpopularnija krema zadnjih godina. Osim nje, njihov The Face Oil nas je oduševio u redakciji.

Augustinus Bader The Eye Cream

Od Alexe Chung i Naomi Campbell do Hailey Bieber i Priyanke Chopra, svaka poznata osoba na popisu za red carpet događanje pohvalila je Augustinus Bader. Vjerujemo da će hype uskoro postati još veći jer su upravo lansirali okoloočnu kremu koja bi mogla promijeniti dosadašnja pravila igre.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alexa Chung (@alexachung)

Riječ je o vrlo traženom dodatku kolekciji skincarea, s obzirom na to da se radi o najzahtjevnijem području kože. Ovaj njemački luksuzni brend lansirao je okoloočnu kremu koja je lagana i duboko hidratizira, prožeta je snažnim peptidima za povećanje čvrstoće kože, a istovremeno smanjuje pojavu natečenosti ispod očiju, podočnjaka, finih linija i bora.

Augustinus Bader The Eye Cream

Razvijena kao sveobuhvatan tretman za rješavanje svih problema ispod i oko očiju, okoloočna krema je sve što vam je potrebno za poboljšanje izgleda ovog područja. Revolucionarna veganska formula okuplja najefikasnije čiste aktivne sastojke za koje je poznato da osvježavaju i obnavljaju ovo osjetljivo područje – ekstrakte francuskih algi, biljke Umbilicus rupestris poznate i kao venerin pupak te arjunskog drveta – s tehnologijom profesora Badera TFC8® koja podržava prirodne procese obnove tijela.

Niacinamid i vitamin C dodatno pomažu u preokretanju pojave finih linija i bora, a vitalni antioksidansi štite od štetnih učinaka izlaganja plavom svjetlu. Rezultati otvaraju oči: koža postaje odmorna, vidljivo osvježena i netaknuto sjajna te izgleda mlađe i zdravije jer pomaže u izblijeđivanju tamnih krugova te ublažava vidljive znakove starenja.

U kliničkim ispitivanjima, s 30 zdravih žena sudionica, različitih nacionalnosti u dobi od 18 do 70 godina, mjerenja taktilne čvrstoće kože, elastičnosti, sjaja kože i ujednačenosti tona kože značajno su se poboljšala tijekom 12 tjedana (često više od 200 % u odnosu na početne snimke). Korisnička ispitivanja, sa 106 zdravih žena sudionica, različitih nacionalnosti u dobi od 18 do 70 godina, od kojih je 50 % prijavilo osjetljivu kožu, pokazale su slične rezultate: 99 % je primijetilo da je koža oko očiju bila smirena i glatka nakon 12 tjedana, dok je 98 % reklo  da im se koža oko očiju nakon istog vremenskog razdoblja učinila čvršćom i punijom.

Krema za oči spaja kliničku inovaciju s našom vizijom održivijeg svijeta. Svaka je formula smještena u vrijednu, svjesno dizajniranu posudu za ponovno punjenje s ambalažom koja se može reciklirati – kako bi se smanjila količina otpada i očuvali dragocjeni resursi planeta.

Augustinus Bader The Eye Cream

Krema je punjena u keramiku, a može se prenamijeniti u pametne posude za četke za šminku, olovke i druge svakodnevne predmete. Za ponovno punjenje, ovi proizvodi koriste metalne posude i lako se rastavljaju nakon što se isprazne, tako da se komponente koje se mogu reciklirati mogu pravilno odložiti, kako kažu iz Augustinusa Badera: “Sve za najbolju ljepotu bez kompromisa.”