Dizajnerica Stella McCartney predstavila je novu kampanju, za jesen 2021. u kojoj je lica manekenki sakrila glavama životinja ugroženima korištenjem krzna.
Kao da nije dovoljno upozorenja o smanjenju korištenja krzna, a iako se mnogo brendova nedavno izjasnilo o tome, pa čak i neke države, neki i dalje aktivno upozoravaju na štetnosti istog. Stella McCartney dizajnerica je koja je od samog početka osvještena po pitanju načina proizvodnje svoje odjeće i modnih dodataka, a njena kampanja za ljeto 2021. posvećena je ponovno – zaštiti životinja.
Za primjer je dala u jednom intervju sljedeće: da su primjerice njezine poznate Fallabela torbe izrađene od prave kože, koje su od lansiranja 2009. godine prodane u preko milijun primjeraka, za njih bi život trebalo dati čak 400 tisuća krava. Zar nije to uistinu zastrašujuća informacija?
Novom kampanjom Stella želi na pomalo komičan način poslati poruku i privući pažnju svih onih koji još uvijek ne kupuju osvješteno odjeću i obuću. Njena nova kolekcija za jesen 2021. izrađena je od održivih materijala kao što je primjerice organski pamuk, ali i organska bukva koju je koristila za potplate cipela. Kampanju prati i video koji na zanimljiv način prikazuje sinergiju života, mode i životinja.
Foto: www.stellamccartney.com