Već neko vrijeme brend My Mon Mon uvjerljivo gradi svoj put kao jednog od omiljenih brendova elegantnog nakita. Iza njega stoje dvije multitalentirane dame, kreativke i prije svega prijateljice, Dina Šavorić i Ela Filipec.
My Mon Mon nastao je prije točno tri godine u Zagrebu iz potrebe za ručnim oblikovanjem metala te stvaranja različitih oblika i njihovom međusobnom integracijom u uporabnu cjelinu. Iskreno i s puno volje nastale su prve kreacije s potpisom Dine i Ele koje su odmah privukle pažnju medija i publike što je za početak bila ogromna motivacija. Svakodnevno su nastajale varijacije na temu, a djevojke su se se javljale sa željama te je tako brend imao priliku brzo rasti, na sreću.
Takav push od strane tržišta je vrlo poticajan i ustvari rijedak, a stvara određenu sigurnost te spoznaju da je smjer kretanja brenda ispravan, stoga je mentalno stanje čvrsto a to je najbitnije za nastavak kreativnog rada, govori mi Dina te nastavlja priču kada su osjetile da je pravi trenutak za pokretanje vlastitog brenda nakita.
Pri završetku studija dizajna i oblikovanja tržišnih komunikacija općenito, počela se javljati ideja o vlastitom brendu radi sveobuhvatnosti kolegija koje je klasa prolazila. Spektar vještina i znanja stečenih obrazovanjem stvorili su mogućnost za kreativnim kretanjem kroz sve potrebne aktivnosti kako bi određeni brend zaživio u prepoznatljivom tonu i stilu komunikacije kroz vizualno opipljivu, ali i onu neopljivu materiju, kao i sve ostale aktivnosti za uspješan poslovni model. Sve u svemu, bilo je itekako izazovno pokrenuti vlastiti posao i odrediti koja će biti politika poslovanja te emocija koju želimo odaslati na tržište. Dugogodišnje prijateljstvo dalo je odgovore na svako pitanje i prepreke je prelazilo međusobnom potporom te čvrstom vjerom u etičnost našega poslovanja. Brzo smo se ispreplitale u idejama, no bile smo i stroge jedna prema drugoj što je također bitno za kreiranje čvrste komunikacije My Mon Mon-a.
Iako je My Mon Mon još uvijek jedan o mlađih na hrvatskom tržištu, uspjesi poput prodaje na poznatom online shopu ASOS te pozivi na modna događanja i reakcije publike, dokaz su da je filozofija, koju Dina i Ela zastupaju kada je u pitanju nakit, potpuno ispravna.
Uvijek polazimo od točke da naše djevojke i žene budu zadovoljne, a to se odražava na način da nam se kupci vraćaju. Bitan stav je da se greška može potkrasti, no tada preuzimamo odgovornost i nastavljamo komunikaciju sa svojim klijenticama. Itekako brinemo o dodanim vrijednostima i iskustvu vezanim za My Mon Mon brand.
Brend My Mon Mon orijentiran je na zrele žene i djevojke koje vole modu, ali ne robuju trendovima. Ovi su koamdi nakita lako uklopivi u različite modne izričaje i dopustivo je da mu svaka klijentica naknadno stvori kontekst putem kojeg se predstavlja u javnosti. Govori mi Dina kako ih My Mon Mon često nose i momci što ih oduševljava! Među naše kupce spada široka publika pojedinaca koji njeguju vlastiti stil i nisu kruti ili “zarobljeni” određenim okvirom stylinga. Eksperiment spoja različitih modnih izričaja danas stvara unikatnog pojedinca koji naprosto uživa u sebi i svemu onome što uživa.
My Mon Mon u tri rečenice – My My My samo “moj” i na “moj” način. Uklopiv i neukalupljen, a jasnog te dosljednog rukopisa. Živi sada ponosan na prošlost, a sprema puno za budućnost.
Kada sam ih pitala postoji li najbolji trenutak za nakit, odgovorile su mi: Najbolja prilika za nakit je ŽIVOT. Naša inspiracija je ljepota življenja sada, bez prepreka i težine. Takav je i nakit, nosiv u svakoj situaciji – od svakodnevice do posebnih prilika, sami stvaramo kontekst u koji ga integriramo.
Nakit My Mon Mon može se kupiti putem online shopa ili direktnim javljanjem na FB te IG. Također, možete ga pronaći u dućanima diljem hrvatske obale te na europskim online platformama ASOS i Etsy. Ako vam više odgovara da prvo isprobate proizvod možete svratiti u My Mon Mon atelier, a za adresu ih kontaktirajte putem društvenih mreža.