Ovog proljeća Guess s ponosom predstavlja: glumicu, pjevačicu, plesačicu, poduzetnicu, filantropkinju i modnu ikonu Jennifer Lopez kao glavno lice brenda.
  
Kampanju je vodio Paul Marciano, glavni kreativni direktor Guess-a, a snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove u Santa Monici, Kaliforniji. Kampanja prikazuje upečatljivu kolekciju fotografija koje ističu Jenniferinu ljepotu, a utjelovljuje klasični holivudski stil života s raspuštenom kosom i samouvjerenim pozama nasuprot kalifornijskim smirenim palmama i plažama u pozadini.  

„Kad god surađujem s više ljudi   pomislim koji lik mogu biti. Nadahnuće smo pronašli ovaj put u talijanskim filmskim zvijezdama iz 60-ih, Madone iz 80-ih te Sofiji Loren. Izuzetno je zabavno ući u lik i ostvariti to.”, rekla je Jennifer.
  
Odabrane modele iz GUESS kolekcije proljeće/ljeto možete kupiti u Guess Jeans i Guess Accessories Storeovima, a pogledajte ih u galeriji.