27 velj 2020
1 od 19
2 od 19
3 od 19
4 od 19
5 od 19
6 od 19
7 od 19
8 od 19
9 od 19
10 od 19
11 od 19
12 od 19
13 od 19
14 od 19
15 od 19
16 od 19
17 od 19
18 od 19
19 od 19
Ovog proljeća Guess s ponosom predstavlja: glumicu, pjevačicu, plesačicu, poduzetnicu, filantropkinju i modnu ikonu Jennifer Lopez kao glavno lice brenda. Kampanju je vodio Paul Marciano, glavni kreativni direktor Guess-a, a snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove u Santa Monici, Kaliforniji. Kampanja prikazuje upečatljivu kolekciju fotografija koje ističu Jenniferinu ljepotu, a utjelovljuje klasični holivudski stil života s raspuštenom kosom i samouvjerenim pozama nasuprot kalifornijskim smirenim palmama i plažama u pozadini.
„Kad god surađujem s više ljudi pomislim koji lik mogu biti. Nadahnuće smo pronašli ovaj put u talijanskim filmskim zvijezdama iz 60-ih, Madone iz 80-ih te Sofiji Loren. Izuzetno je zabavno ući u lik i ostvariti to.”, rekla je Jennifer. Odabrane modele iz GUESS kolekcije proljeće/ljeto možete kupiti u Guess Jeans i Guess Accessories Storeovima, a pogledajte ih u galeriji.