Posao modnog novinara sjajan je jer često otkrijete neki novi brend u čiji se stil odmah zaljubite te ga, naravno, želite podijeliti sa što više fanova modnog izričaja. Ukrajina je uistinu prepuna sjajnih modnih brendova, a ako ste u potrazi za modernim party haljinama, pronašli smo brend koji će vam se zasigurno svidjeti.
Radi se o brendu LIKA, čiju smo osnivačicu i dizajnericu Kristinu Lipinskayu zamolili da nam ispriča više o počecima, posljednjoj kolekciji, kao i kako se nosi s ratnim periodom u kojem se Ukrajina nažalost još nalazi. Svakako nastavite čitati, te okrijte i sjajnu kampanju koja prati novu kolekciju “Vivid temptation”!
Predstavite se našim čitateljima – recite nam nešto o sebi, svojem backgroundu i kada ste odlučili pokrenuti svoj brend?
Pozdrav svima, ja sam Kristina. Odrastajući, promatrala sam svoju majku kako se dotjeruje i šiva odjeću po mjeri. Uvijek je izgledala predivno, i tako sam se zaljubila u modu. Prije 12 godina ukazala mi se prilika da pokrenem vlastiti modni brend, i iskoristila sam je!
Kako biste opisali estetiku svog brenda i ženu za koju dizajnirate?
Ja sam jedini dizajner brenda i sve što stvaram potpuna je refleksija mog unutarnjeg svijeta. Za mene, žena je božansko biće, svaka sa svojom jedinstvenošću i ljepotom. U svakoj kolekciji trudim se istaknuti ženstvenost i senzualnost ženskog tijela.
Zašto ime “Lika”? Znate li da je to ime i jedne regije u Hrvatskoj? 🙂
Wow! Nisam to znala! Kako zabavno! Ime brenda dolazi od mog prezimena, Lipinska – prva i zadnja slova. Mislila sam da je to stylish, jednostavno i lako za zapamtiti, što ga čini upečatljivim.
Vaša aktualna kolekcija “Vivid Temptation” puna je odjevnih komada za zabave i večernje izlaske koje obožavamo. Recite nam nešto više o njoj.
“Vivid Temptation” redefinira modernu odjeću za zabave s očaravajućim spojem šljokica, kože i cvjetnih inspiracija. Dizajnirana je za neustrašivu ženu koja voli pažnju, a kolekcija slavi hrabrost i sofisticiranost. Svaki komad u ovoj kolekciji pažljivo je izrađen kako bi naglasio i osnažio ženu, kombinirajući prepoznatljivu grunge estetiku brenda s neskrivenom ženstvenošću. Od uskih kožnih haljina koje prate liniju tijela do svjetlucavih suknji sa šljokicama koje plešu na svjetlu, “Vivid Temptation” osigurava da uvijek budete u središtu pozornosti. Zvijezde ove kolekcije naši su ogrtači. Inspiraciju sam dobila od Pradinih haljina od svile Voile. Kad sam vidjela kako lepršaju na vjetru, bila sam očarana. S vremenom se rodila ideja o laganom, ali voluminoznom ogrtaču.
Moramo Vas pitati, kako se nosite s ratnom situacijom i vođenjem brenda u isto vrijeme? Koliko je teško i s kakvim se izazovima suočavate?
Ovo su teška vremena za mnoge ljude diljem svijeta. Zbog rata, morala sam napustiti tvrtku koju smo moj suprug i ja gradili više od deset godina jer je imala ruske investitore. Ostali smo bez ičega i morali smo krenuti ispočetka. Bilo je teško pobijediti depresiju, ali uspjeli smo. Naše prethodno iskustvo pomoglo nam je da pokrenemo nešto novo, čak i u ovim strašnim vremenima.
Vidjela sam da je nedavno ponovno održan Ukrajinski tjedan mode, prvi put od početka rata. Koliko je važno za modnu industriju u Ukrajini da se održava tjedan mode unatoč ratu? Jeste li ga posjetili i kako mislite da je prošao ove sezone?
Nažalost, ove godine nisam mogla prisustvovati. Mislim da je predivno što ljudi nastavljaju živjeti, stvarati i nalaziti radost. Tako je važno da se svi malo odmaknemo od problema i uronimo u male proslave – to nam daje energiju i osvježenje!
Koji su neki od vaših najprodavanijih komada brenda te koji su Vaši favoriti koje najviše nosite?
Naš bestseler je top s mašnom, a mašna je postala DNK našeg brenda. Osobno obožavam kolekciju “Vivid Temptation”. Vjerujem da svaka žena treba imati luksuzan komad u svojoj garderobi! Nešto hrabro, što ju podsjeća na to da je život kratak i da bi trebala sjajiti svaki dan. Odjenite svoju najbolju haljinu kod kuće i samo plešite! ❤️
Na kraju, recite nam nešto o planovima za brend. Jeste li već počeli raditi na sljedećoj kolekciji?
Imamo puno uzbudljivih stvari koje dolaze! Vidimo da modni influenceri biraju naš brend za zabave i tjedne mode diljem svijeta, i to nas jako inspirira – predivno je vidjeti kako ljudi s velikom publikom nose brend na posebnim događajima. Prodajemo globalno, ali nemamo fizički dućan pa radimo na tome da se nekako susretnemo s našim kupcima jer za nas naši kupci su naša obitelj. Volimo graditi zajednicu LIKA. Nadamo se da će svi uskoro moći upoznati brend uživo pa je to nešto na čemu trenutačno radimo. Pratite nas za novosti, zapratite našu Instagram stranicu i budite prvi koji će čuti svježe vijesti LIKA brenda!
Foto: PR, Instagram