Iako se trendovi brzo izmjenjuju i ponekad nam je teško pratiti što je trenutačno in, u jednome se svi možemo složiti – jednostavnost često ostavlja najjači dojam
Brend Juno, koji je 2016. godine osnovala Anita Dujić Broadfoot, od samih početaka njeguje upravo politiku minimalističkog pristupa dizajnu nakita. Dok drugi brendovi često posežu za ekstravagantnim i upečatljivim komadima, Juno se drži krilatice “manje je više” i dokazuje da elegancija leži u suptilnim detaljima.
Njihova najnovija kolekcija za jesen/zimu 2025. nastavak je ove filozofije – jednostavnost je u središtu, ali uz osvježavajuće novitete koji kolekciji daju poseban štih. Prepoznatljiva estetika brenda, klasika s modernim pomakom, ostaje nosiva u svim prigodama i lako se stilizira, no svaki put donosi i inovaciju.
“Godinama se slatkovodni biseri provlače kroz naše kolekcije pa smo ih zadržali i u ovoj sezoni i to u više varijanti i oblika. Novitet je žad, koji smo prvi put koristili i pretočili ga u ogrlicu u kojoj smo se poigrali veličinama i omjerima”, otkriva nam tim Juno. Ovaj poludragi kamen, cijenjen zbog svojih harmoničnih svojstava, utkan je u ogrlice gdje se dizajneri poigravaju veličinama i proporcijama. Žad simbolizira mir, ljubav i balans između neba, zemlje i čovjeka, čime savršeno nadopunjuje bezvremenski stil Juno nakita.
Juno BASIC kolekcija za ovu sezonu ponovno je izrađena u srebru i pozlati, uz dodatak bisera i poludragog kamenja, dok ljubitelji luksuznijih komada s nestrpljenjem očekuju nove artikle iz Juno CHI linije, koja uključuje zlato, dijamante i drago kamenje. Svaki komad ručno je izrađen s velikom pažnjom na detalje, čineći ga posebnim i jedinstvenim.
Juno nakit dostupan je putem webshopa, kao i u odabranim concept dućanima kao što su Estilo, Kawa, Trogir experience, Sole Luna, Artisan te Limun studio.