Bez obzira na to o kojoj je industriji riječ, cikličnost trendova neizbježna je pojava. Apple je 2017. s iPhona uklonio 3,5-milimetarski priključak za klasične žičane slušalice i započeo trend bežičnih modela. Tako su AirPods, osim svojoj svrsi, služile i kao statement modni dodatak koji je komunicirao određenu vrstu lifestylea – suvremen i cool. Međutim, krug je okrugao…

Prije nekoliko sezona svjedočili smo velikom povratku Y2K estetike koja se posebice odrazila na modnu industriju. To znači da su 2000-e ponovno postale in, dapače  čak su gledane s melankolijom na bolja i jednostavnija vremena. U tom kontekstu, samo smo čekali da se vrate i dobre stare, nerijetko zapetljane, žičane slušalice. Gen Z sve više odbacuje bežične modele jer se isti u ovom trenutku smatraju – mainstreamom, dok s druge strane žičani modeli ukazuju na činjenicu da ih nosimo iz potrebe, a ne radi pomodnosti.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by wired it girls (@wireditgirls)

Naravno, povratak starog trenda prepoznali su i mnogi brendovi, pa tako u kampanjama viđamo fotografije na kojima u oko upadaju upravo žice. Naime, SKIMS, brend Kim Kardashian, Jane Wade, vodeći sportski brendovi poput adidasa i NIKE-a, samo su neka od imena koja su prigrlila žičane slušalice, a znamo što to znači – prigrlit će ih i publika.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jane Wade (@janewade_)

Čak je i Apple prepoznao novonastalu preferenciju te sada prodaje klasične slušalice koje se mogu priključiti u moderne punjače, a s obzirom na to da je njihova cijena znatno manja od bežičnih – mirišemo popriličnu zaradu.

I na kraju, koji ste vi tim?

Foto: Instagram/@skims