Danas kad nam tehnologija nudi mali milijun praktičnih rješenja koji uvelike mijenjaju i olakšavaju procese rada, šteta je iste ne iskoristi te učinkovitije obavljati sve zadatke. Naime, korištenje alata za organizaciju koji olakšavaju rad donosi značajne prednosti koje mogu revolucionirati način na koji odrađujemo posao i surađujemo s ostalim timovima.
Neke od prednosti korištenja ovakvih alata jesu bolje strukturirani radni procesi, smanjeno vrijeme koje utrošimo na neki zadatak, bolji sveukupni rezultati te automatizirano praćenje budućih obveza… Također, transparentnost i odgovornost su dodatno pojačani kroz mogućnosti koje ovi alati pružaju, stoga je svakako riječ o ”pomoći” o kojoj biste trebali razmisliti – ako je već ne koristite.
U nastavku potražite neke od odličnih alata za bolju strukturu rada!
Teamwork
Radi se o jednoj od najpopularnijih platformi koja pomaže prilikom upravljanja projektima. Naime, Teamwork je idealan odabir za kompanije koje rade na više projekata odjednom jer korisnicima pruža mogućnost praćenja napretka, odnosno u svakom trenutku možete znati u kojem je stadiju projekt. Isto tako, Teamwork ima velik broj različitih opcija koje su korisne prilikom poslovanja, a tiču se primjerice analize, raznih mogućnosti korištenja kalendara, fakturiranja, upravljanja resursima i slično.
ClickUp
ClickUp je platforma koju je jako lako koristiti i izvrsna je opcija za upravljanje projektima, kao i zadacima zaposlenih. Ako timovi unutar kompanije usko surađuju, čak i ako su daleko jedni od drugih, ClickUp omogućuje centraliziranje komunikacije vezane za projekt na jednom mjestu i razmjene ideje pomoću zajedničkih moodboardova, dokumenata i slično. Isto tako, ClickUp je moguće povezati s popularnim kanalima za komunikaciju što dodatno olakšava proces praćenja određenih projekata/zadataka.
Trello
Trello je još jedna popularna platforma koja se često kositi za organizaciju rada, a ujedno je riječ i o jednoj od najpreglednijih opcija kada govorimo o sučelju. Iznimno jednostavan i prilagodljiv (možete ga u potpunosti modelirati po svojim željama i potrebama), Trello nudi razne alate za upravljanje i organizaciju – opcije podsjetnika, kreiranje vremenskih okvira, dodijele zadataka, praćenje povratnih informacija…
Monday
I ova platforma funkcionira slično kao i prethodni primjeri te pruža velik broj mogućnosti učinkovitim upravljenim poslovnim zadacima i projektima. Primjerice, ono što se kompanijama kod ove platforme najviše sviđa jest činjenica da voditelji odjela, odnosno nadređeni, mogu pratiti metrike određenog projekta na kojem se radi, potrošnju budžeta i slično, što u konačnici daje bolji uvid u finalni ishod. Osim toga, Monday sadrži i velik broj ostalih korisnih alata za organizaciju koji pomažu bolje rasporediti vrijeme i zadatke.
Foto: Pexels