Da ste samo malo pozornije skrolali Instagram profilima celebrityja poput Ariane Grande, Noah Cyrus, Anwara Hadida, Ming Lee Simmons, Halsey… zamijetile biste logo koji se iznova ponavlja. Boys Lie je osvojio zvijezde, a sad mu preostaje i ostatak svijeta. Iza ovog novog beauty i modnog brenda stoje dvije prijateljice koje će, nesumnjivo, svojom energijom zaraziti mnoge, baš kao što su nas kada smo dobili priliku porazgovarati s njima
Ovaj brend, koji je tek nedavno lansiran, a već se pojavio u toaletnim torbicama i ormarima najvećih zvijezda svijeta poput Ariane Grande, pokrenut je od strane dviju prijateljica koje su se okrenule “glamu nakon što su doživjele bolne prekide veza”: “Poznajemo se više od desetljeća, i bile smo jedna uz drugu i u dobrom i u lošem. Ali da budemo iskrene, na neki izopačeni način, bolni prekid postao je naša muza. Sve što smo prošle zajedno inspiriralo nas je na to da svoju bol pretvorimo u nešto lijepo. Boys Lie je pokazatelj toga da svi učimo kako zacijeljeti… Uključujući i nas dvije.” rekle su nam cure.
No, ono što nas iznova fascinira jest to kako se netko uspije izdvojiti na tržištu koje nam se već poduže vrijeme čini prezasićenim raznim beauty i modnim brendovima. “Nismo razmišljale previše o tome (smijeh). Možda to i radimo kako se ljudi ne bi obeshrabrili općenito u životu, pa čak i kad se radi o toliko predivnih brendova na tržištu. Svatko ima priliku nešto stvoriti. Mi smo više bile spremne na to da podijelimo s drugima ono što smo prošle kako bismo brže zacijelile.” kažu.
Nazivaju ih i feminističkim brendom zbog snažne poruke osnaživanja koju komuniciraju. “Glavna poruka koju želimo poslati je ta da se nešto prelijepo uvijek može izroditi čak i iz teških situacija u životu. Ponekad je sve što trebamo dobar “push” u pravom smjeru. Poticaj od nekog izvana, kompliment da smo dobre u onome što radimo… Shvatile smo da možemo inspirirati i potaknuti jedna drugu te na taj način premostiti razne prepreke, od manjka povjerenja do sumnje u sebe same, pa zašto ne bismo tu istu inspiraciju širile dalje”, rekla je Leah. “Ovo nam je iznimno bitno jer želimo promovirati žensko osnaživanje i ljubav prema sebi. A koja djevojka ne voli periodičnu glam sesiju kako bi se oraspoložila nakon lošeg dana? Boys Lie je slavlje žena koje su bile do pakla i natrag, ali su uspjele ostati svoje i pribrane na dnevnoj razini. Imati dovoljno samopouzdanja je vjerojatno najjači alat koji možete posjedovati.”
ZAMKE DRUŠTVENIH MREŽA
No, može li nanošenje make-upa i samopouzdanje biti u istoj rečenici a da nije u konfliktu? Dok jedni smatraju feminističkim činom i činom osnaživanja nenošenje make-upa, drugi nanošenje make-upa smatraju osnažavajućim momentom, a sâm make-up sredstvom igre.
U trenutku kada nam se sve više vraća clean beauty, ljubitelji make-upa su na još lošijem glasu i smatraju se “nesigurnim pojedincima”. Osobno volim no make-up look i tako se osjećam najugodnije, ali također mogu reći i da make-up nosim kada sam dobre volje, ne suprotno. Štoviše, obožavam kad se netko igra različitim make-up lookovima. Smatram to vrstom umjetnošću, koja mi se ujedno, iz moje perspektive, čini nadasve zahtjevnom. A kakav je stav cura?
“U današnje vrijeme, vrlo je lako upasti u grotlo društvenih mreža i uspoređivati se sa svim ovim silnim zvijezdama koje imaju oko sebe tim profesionalaca zbog kojih izgledaju toliko glamurozno. Ali nije lako definirati što bi to “dobar”, a što “loš” primjer mladim djevojakama trebao biti. Ako se netko želi dobro osjećati u svojoj koži, tko je bilo tko da kaže da to ne smije raditi? Mi se samo možemo nadati da se bilo tko, tko nosi Boys Lie, bilo da je to na njihovim licima, tijelu ili oboje, radi toga osjeća snažnije. Bilo da nosi She ruž za usne, Boy Bye highlighter ili nosi naš make-up kao ratne boje. Mislim da jedino što kompanije poput naše mogu jest ne raditi proizvode da bi se netko “prekrio”, nego raditi s ciljem da se onaj koji koristi vaš proizvod osjeća bolje i da mu se poveća samopouzdanje. Znamo kako je to kad vas netko baci u blato. Ali također znamo i koliko je oslobađajuće kad se nakon toga dignete, otresete blato sa sebe i krenete prema naprijed.”
MNOGO ISKUSTVA
Tori je diplomirala na Sveučilištu Arizona, a Leah na Sveučilištu Colorado, no Tori iskreno kaže da je svoj smisao za biznis koji je upotrijebila za rast ovog brenda naslijedila od svojih roditelja. Kako i ne bi, kad su njezini roditelji vlasnici kompanije Keystone Industries, koja je jedna od dominantnijih igrača na tržištu proizvodnje kozmetike. No odrastajući, Tori su više zanimali SF i tenis, a uz to i crtanje, stvaranje i maštanje. Prigrlila je svoju kreativnu stranu i na fakultetu upisala kreativno pisanje i poeziju. S druge strane, Leah je imala drukčije djetinjstvo. “Leahino odrastanje vrtjelo se oko obitelji sporta i prijatelja. Uvijek je bila pravi društveni leptirić i to je doprinijelo njezinom karakteru danas”, kaže nam Tori. S takvim karakterom ne čudi da je u kompaniji zadužena za prodaju i odnose s kupcima i klijentima. “Znala sam da će te moje karakteristike biti pun pogodak u kombinaciji s Torinim.” dodaje Leah.
Sâm njihov make-up, osim što je bogat nijansama i intenzivnim pigmentacijama, svojim vrckavim imenima jamči da će vam izmamiti osmijeh na lice, pa čak i podići samopouzdanje. Ruževi, sjajila, palete sjenila, netestirani na životinjima nose imena poput “Battle Armour”, “Not Your Baby”, “Feelin Myself”… Dodajte tome i odjeću koja se već našla u ormarima prethodno navedenih zvijezda i ne sumnjamo da su sljedeće na listi Lady Gaga i Khloe Kardashian, koje cure imaju želju našminkati i odjenuti. “Ako bih voljela da jedna zvijezda nosi naš brend, to je Lady Gaga. Uvijek sam je obožavala, i za vrijeme osnovne i u doba srednje škole, kad sam bila meta bullyja. Slijedila sam njezinu glazbu i razmišljanja kako bih se izvukla. Na neki čudan način, zbog nje sam se osjećala normalnom. Osnažila me. Ne znam što bih napravila da vidim kako nosi nešto što smo napravile, vjerojatno bih plakala tjedan dana u komadu i onesvijestila se. Uvijek ću biti njezino “malo čudovište” sa svojim pandžama visoko u zraku!”, rekla je Tori.