Kendall Jenner zvijezda je jesenske kampanje Stelle McCartney za 2023. koju je snimila Harley Weir u Camargueu, regiji u južnoj Francuskoj. Manekenki je ovo prvi put da radi s britanskom modnom dizajnericom.
Stella McCartney, ikona održive elegancije, i Kendall Jenner udružile su kreativne snage kako bi donijele svijetu kolekciju koja slavi snagu jahanja. Ove dvije dame, osim uspješnih karijera, dijele i duboku naklonost prema konjima, stvarajući tako snažnu vezu koja je obogatila ovu zapanjujuću suradnju.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Vizualni svijet ove kampanje, povjeren fotografkinji Harley Weir, otkriva prekrasne kadrove prirodne raskoši Camarguea, područja solana smještenih na jugu Francuske. Ova kampanja nije samo modna priča – ona je i susret s prirodom, snagom konja i ljepotom jahanja.
Uz Stellu i Kendall, još jedna značajna figura dodaje dubinu ovoj priči – slavni konjski šaptač, Jean-Francois Pignon. Njegova strast i predanost konjima preplavljuju svaki kadar, povezujući troje istomišljenika u nevjerojatnu sinergiju. Ta snažna povezanost postaje temelj inspiracije za ime kampanje – “Horse Power” – snaga konja koja nosi više od fizičke moći.
Kolekcija prenosi suštinu konjičkog duha. Printevi inspirirani Appaloosa konjima, detalji užadi koji podsjećaju na uzde i uzorci koji odišu duhom klasičnih konjskih deka prenose uzbuđenje jahanja u svaku kreaciju.
No, ova kolekcija ide korak dalje. Ona zrači etosom održive mode Stelle McCartney. Čak 92 posto materijala su održivi, istovremeno izražavajući snagu dizajna i filozofiju brenda. Veganske torbe s efektom krokodilske kože, napravljene od otpadaka jabuka, te jahaće čizme izrađene od ostataka grožđa svjedoče o održivosti i kreativnosti koja je utkana u svaku kreaciju.
Inovativnost ove kolekcije seže i dalje, u dodatke koji su izrađeni od micelija gljiva i inovativnog materijala MIRUM®. Ovi dodaci ne samo da su alternativa životinjskoj koži, već su i ekološki prihvatljiva opcija koja nas podsjeća na potrebu za očuvanjem našeg okoliša.
Ukupno gledajući, ova kampanja nije samo modni spektakl, već i podsjetnik na snagu suradnje, strast prema konjima i jahanju, te odgovornog pristupa dizajnu i okolišu. No, iako smo apsolutno oduševljeni odgovornim pristupom prema okolišu, uhvatio nas je bitter sweet osjećaj.
Razlog tome je sama kampanja, koja, iako je fenomenalno napravljena, nije u potpunosti cruelty free, što je inače i dio identiteta poznate dizajnerice. Iako se kampanjom slave konji, njihovo korištenje kao glavnih rekvizita stavlja upitnik na filozofiju samog brenda.
FOTO: Harley Weir