Netflix razmišlja o napuštanju svog najpopularnijeg modela objavljivanja serija, mogao bi početi objavljivati epizode jednom tjedno
Otkako je Netflix postao jedan od vodećih streaming platformi ovoga desetljeća, platforma je prikupila veliki broj sljedbenika upravo zbog koncepta modela binge-watchanja, odnosno, da je dostupna cijela sezona. Upravo se proslavio zbog toga jer je zadržao pozornost gledatelja, no nedavno je tvrtka objavila da je izgubila gotovo milijun pretplatnika u drugom tromjesečju ove godine.
U industriji je svanula nova era streaminga i izgleda da će se vratiti tradicionalnim oblicima gledanja, kada smo trčali s posla ili iz škole kako bismo u četvrtak popodne ulovili svoju najdražu seriju. Iako će sada ista postati tada dostupna i moći ćete stisnuti “play” kad god to želite, činjenica jest ta da je taj model puno više nalik onom tradicionalnom.
Je li moguće da je toliko jednostavno da osobe “odgledaju serije” i više im se ne da gledati nešto novo, i da je rješenje u tome ne da osobe budu satima na platformi, nego da se opetovano vraćaju?
Ili je možda ipak stvar u tome da su serije počele nevjerojatno nalikovati jedna na drugu, da su zapleti postali jako slični, serije pomalo zaboravljive i da osobe jednostavno maknu pretplatu dok ne vide da se pojavilo nešto vrijedno gledanja?
U tom slučaju, mogu isprobavati koloko će ovo utjecati na promjene – narod će, kao i uvijek, presuditi.
Foto: Unsplash