(Russell Westbrook, Acne Studio spring/summer 2019)

Agencija koja spaja luksuzne modne kuće s rap zvijezdama poput Travisa Scotta i DJ Khaleda, pokreće odjel posvećen modi. FYI Brand Group marketinška agencija do sada je spojila Travisa Scotta sa Saint Laurentom te košarkaša Russella Westbrooka s Acne studijom i Gapom.

https://www.instagram.com/p/Bpm566tH6YK/?utm_source=ig_web_copy_link

Osnivačica i direktorica Tammy Brooks kaže kako su ovo ‘posebni strateški projekti s kojim žele stvoriti netradicionalne kampanje. Radi se o korištenju različitih medija za stvaranje multi kampanja.’

https://www.instagram.com/p/Bpm59r7nxr-/?utm_source=ig_web_copy_link

Odjel će pratiti 5 točaka; partnerstvo s robnim brendovima, publicitet, sadržaj, društveni utjecaj i jaki marketing. Od 2018. godine agencija prolazi kroz reprogram te želi učvrstiti svoje veze s pop kulturom. Žele promijeniti način razmišljanja tradicionalnih marketinških agencija te objediniti različite medije pod zajednički nazivnik.
Luksuzni brendovi, koje su povijesno izbjegavale hip-hop glazbu, sada u svojim kampanjama prikazuju repere te crpe kulturu za inspiraciju.

https://www.instagram.com/p/BtqZvujCNps/?utm_source=ig_web_copy_link

‘Moda želi kreirati vezu s pop kulturom. Idete na Met Gala bal i tamo sretnete Cardi B i Migose. To se nije događalo prije 5 godina’- rekla je Brook.