Renault predstavlja Renault Austral, novi elektrificirani SUV

Renault predstavlja ambiciozni model u svojoj paleti SUV-ova: Novi Renault Austral. Njegova će uloga biti pojačati napore za osvajanje C segmenta koji predstavlja srž svjetskog automobilskog tržišta. Novi Austral dio je tradicije „automobila za život“ te označava novi korak u ofenzivi C segmenta započetoj s Meganom Conquestom i Novim Meganom E-TECH Electric s neporecivo modernim pristupom. Cilj filozofije „Nouvelle Vague“ jest okrenuti marku da postane industrijsko mjerilo na području tehnologije, čiste energije i usluga.

Renault Austral Renault Austral

DIZAJN “SENSUAL TECH”

Vanjski dizajn: atletski građen SUV

Novi Renault Austral spaja sve odlike SUV-a te ih upotpunjuje senzualno-tehnološkim dizajnom marke (“sensual tech”). Kombinacija senzualnih oblina i zategnutih linija naglašena je brojnim tehnološkim detaljima poput stražnjih LED svjetala s tehnologijom mikrooptičkih vlakana i detaljima u obliku dijamanata ugrađenih u prednja svjetla.

Renault Austral

Vanjski dizajn Novog Australa je atletski, tehnološki napredan i elegantan. Novi Austral dostupan je u sedam profinjenih boja karoserije, a ekskluzivna mat siva boja Schist, serijski dostupna za inačicu Esprit Alpine, pomaže naglasiti njezin sportski izgled. Kupcima viših inačica na raspolaganju je i dvobojna opcija karoserije. Novi model ponosno sjedi na aluminijskim naplatcima od 17 do 20 inča – većinom dijamantne obrade.

Renault Austral

Unutarnji dizajn: design: tehnološka čahura 

Središte visokonapredne unutrašnjosti novog Australa čini veliki OpenR zaslon koji se sastoji od 12,3-inčnog vodoravnog zaslona instrumentne ploče i 12-inčnog okomitog zaslona multimedijskog sustava. Tome još valja dodati i novi 9.3-inčni Head Up zaslon, projiciran na vjetrobran.

RENAULT AUSTRAL

Svjetlina zaslona prilagođava se vanjskom osvjetljenju, a odsjaje sunca sprječavaju antirefleksivni premaz i tehnologija mikro-sjenila. Time je „sjenilo” koje obično natkriljuje instrumente postalo suvišno, dok je njegovo uklanjanje rezultiralo još suvremenijom i pročišćenijom armaturnom pločom koja se doima kao da lebdi.

Novi Austral ima kliznu središnju konzolu koja uglađenim i modernim dizajnom suptilno razdvaja vozača od suputnika. U njoj se nalazi ergonomski dizajniran naslon za ruku koji se može pomicati naprijed i nazad što znatno olakšava upotrebu multimedijskog sustava i klavirskih tipki u podnožju. Na konzoli se također nalazi i držač pametnog telefona s induktivnim punjačem i praktični pretinac za odlaganje stvari.

RENAULT AUSTRAL

Ovisno o razini opreme i odabranoj dodatnoj opremi, unutrašnjost novog Australa može uključivati pravo drvo, kožu, Alcantaru, podstavljene tekstilne obloge i druge po mjeri izrađene i na dodir ugodne materijale koji se savršeno kombiniraju s umetcima u sjajno crnoj boji i boji matiranog kroma. Materijali vrhunske kvalitete povećavaju dojam topline i prestiža u unutrašnjosti. Sve je to naglašeno dodavanjem podesivog ambijentalnog sustava osvjetljenja nazvanog LIVING LIGHTS.

Poput mnogih drugih „vozila za život” koja su obilježila Renaultovu povijest, i Novi je Austral dizajniran za udobnost cijele obitelji. Putnici na stražnjoj klupi imaju 27,4 cm prostora za koljena što je među najboljim vrijednostima na tržištu.

RENAULT AUSTRAL

Brojni praktični pretinci smješteni su posvuda u kabini i svima dostupni, pa Novi Austral nudi oko 35 litara obujma prostora za pohranu. Neke od modularnih i svestranih inačica novog Australa imaju i stražnju klupu djeljivu u omjeru 2/3 : 1/3. Svaki se dio može individualno pomicati naprijed ili natrag za čak 16 cm.

Obujam prtljažnika u inačicama s blagim hibridom (Mild Hybrid) i naprednim blagim hibridom (Mild Hybrid Advanced) s fiksnom stražnjom klupom iznosi 500 dm3. U inačicama s kliznom stražnjom klupom, obujam prtljažnika može se povećati na čak 575 dm3 prema normi VDA do 1525 dm3 s preklopljenom stražnjom klupom

Novi Renault Austral Esprit Alpine: nova luksuzna inačica marke Renault 

Prvi puta na nekom Renaultovom vozilu, Novi Austral dolazi u ekskluzivnoj inačici Esprit Alpine u sportskom stilu nadahnutom jedinstvenim sportskim duhom Renaultove marke Alpine.

RENAULT AUSTRAL

Novi Austral Esprit Alpine krasi još smjeliji dizajn te nova, posebno dizajnirana siva boja karoserije Schist. Ta ekskluzivna polusjajna boja posebno je formulirana da se osigura iznimna izdržljivost.

RENAULT AUSTRAL

Sportski karakter naglašen je umetkom na prednjoj masci i aerodinamičnim prednjim spojlerom oboje mat sive boje, 20-inčnim aluminijskim naplatcima Daytona s oznakom marke Alpine, mat crnim krovnim nosačima te sjajno crnim ukrasima na karoseriji. Na bočnim stranama nalaze se dvije oznake „Esprit Alpine” koje upotpunjuju niz jedinstvenih dodataka ove inačice.

RENAULT AUSTRAL

Iznutra, Esprit Alpine također skriva brojne specifične elemente: presvlake u kombinaciji Alcantare i tkanine u imitaciji ugljičnih vlakana, prošivene dvostrukim plavim šavovima Alpine, upravljač presvučen Nappa kožom ukrašen umetcima od Alcantare i šavovima u crvenoj, bijeloj i plavoj boji, aluminijske papučice i kvake na vratima također s ‘Alpine’ oznakom.

RENAULT AUSTRAL

PLATFORMA I MOTORI: MANJE EMISIJA CO2 ZA VEĆI UŽITAK U VOŽNJI 

Nova platforma, nove performanse

Novi Renault Austral prvi je Renaultov model utemeljen na Alijansinoj novoj platformi CMF-CD. Nova platforma CMF-CD najavljuje potpunu transformaciju kompaktnih i luksuznih vozila proizvedenih unutar Alijanse.

Šasija novog Australa dostupna je u dvije izvedbe: s torzijskom osovinom za inačice s upravljanjem dvama kotača ili multi-link stražnjim ovjesom sa sustavom 4CONTROL Advanced za inačice s upravljanjem četirima kotačima.

Krug okretanja inačica s upravljanjem četirima kotačima iznosi svega 10,1 m pa je manevriranje gradskim ulicama nalik vožnji gradskog automobila. Time se ne može pohvaliti nijedan drugi model u segmentu!

Novi Austral ima pomno osmišljenu i krutu šasiju koja savršeno uravnotežuje vozne osobine, udobnost i upravljivost za potpuni užitak u vožnji.

Motori s najnižom potrošnjom goriva i najmanjim emisijama zagađivača

Novi Renault Austral dostupan je s paletom inovativnih elektrificiranih motora kojom će pokriti sve vrste uporabe pri kojoj vozači neće morati mijenjati navike. Najnovija generacija motora E-TECH Hybrid (400V) s maksimalnom snagom do 200 KS i dvjema opcijama benzinskog motora: snage 130 KS 48V Mild Hybrid Advanced te snage 140 KS / 160 KS 12V Mild Hybrid.

U Novom Australu bit će predstavljena i najnovija tehnologija potpunog hibrida E-TECH. Riječ je o pogonu koji se samostalno puni u vožnji i koji je originalno namijenjen vozilima više klase. Njegove su prednosti bolje performanse, veći užitak u vožnji te smanjena potrošnja goriva i emisija CO2. Dolazi opremljen novim 1,2-litrenom 3-cilindarskom motoru s turbopunjačem kombiniranom s električnim motorom, 1,7 kWh / 400V litij-ionskom baterijom i 7-stupanjskim mjenjačem. Razvija kombiniranu snagu do 146 kW ili 200 KS. Baš kao i u prethodnoj generaciji, novi hibridni model E-TECH odlikuje trenutačna isporuka okretnog momenta i automatsko pokretanje u električnom načinu rada, čime se osigurava tihi rad i odzivnost dostojna posve električnih vozila. Opremljen najnovijim motorom E-TECH Hibrid, Novi Austral optimizira razinu potrošnje goriva i razinu emisija CO2 (početne vrijednosti potrošnje kreću se od 4,6 l / 100 km i 105 g CO2/km) te se odlikuje jednim od najnižih uporabnih troškova u segmentu hibridnih SUV-ova

RENAULT AUSTRAL

Napredni blagi hibrid (Mild Hybrid Advanced) premijerno dolazi na Australu, a osmišljen je da zamijeni dizelski motor. Pogon kombinira najnoviji 1,2-litreni trocilindarski benzinski turbomotor, 48 V litij-ionsku bateriju i elektropokretač. Zbog motora snage 130 KS i ručnog mjenjača, Novi Austral ugodan je za vožnju, dok su mu potrošnja i emisije CO2 na najboljoj razini u kategoriji: od 5,3 l/100 km i 123 g/km. Različita podešenja na tom pogonu dovela su do maksimalne energetske učinkovitosti i 20 % manje potrošnje goriva u usporedbi s potrošnjom ekvivalentnog termičkog motora

Blagi hibridni motor prva je razina hibridizacije dostupna za Novi Austral. Temelji se na 1,3-litrenom četverocilindarskom benzinskom turbomotoru s izravnim ubrizgavanjem već dostupnim u nizu Renaultovih vozila. Razvijen je u suradnji s Daimlerom, a u radu mu pomažu elektropokretač i 12 V litij-ionska baterija. Motori s dvjema opcijama snage (140 KS i 160 KS) kombinirani su s automatskim mjenjačem X-TRONIC, dok je inačica snage 140 KS dostupna i sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. Inačica sa 160 KS 12V Mild Hybrid na Novom Australu razvija maksimalni okretni moment od 270 Nm pri 1800 do 3500 o/min, a odlikuje se i niskom potrošnjom goriva (od 6,2 l/100 km) i niskim vrijednostima emisija CO2 (136 g/km) u mješovitom ciklusu vožnje.

Elektrifikacijska tehnologija i funkcije za ekološku vožnju

Kao dodatak najnovijoj generaciji E-TECH tehnologije, uz novi benzinski motor, optimizirani prijenos i povećani kapacitet baterija (od 240V do 400V) novi je model opremljen još dvjema inovacijama. Sustav klima-uređaja ima inovativni rashladni mehanizam za optimalni rad u svim klimatskim uvjetima.

Sva tri električna motora Novog Australa imaju funkciju regenerativnog kočenja. Vozač može birati između četiri načina rada s pomoću gumba iza upravljača.

U inačici s hibridnim motorom E-TECH, sve informacije o energiji prikupljenoj otpuštanjem papučice gasa ili kočenjem prikazuju se izravno na zaslonu instrumentne ploče.

Funkcija intuitivne ekološke vožnje pomaže vozaču da vozi štedljivije tako što mu na zaslonu instrumentne ploče ili na 9,3-inčnom head-up zaslonu daje do znanja kada treba otpustiti pritisak s papučice gasa (npr. prilikom ulaska u oštri zavoj, kružni tok, u slučaju nižeg ograničenja brzine, približavanja postaji za naplatu cestarine ili raskrižjima sa znakom obveznog zaustavljanja ili znakom križanja s cestom s prednošću prolaska). U inačici s E-TECH hibridnim motorom, pomoćnik za ekološku vožnju kombiniran je s pomoćnikom za intuitivnu hibridnu vožnju što olakšava planiranje vožnje na električni pogon.

INOVATIVNE TEHNOLOGIJE ZA VEĆU UDOBNOST I SIGURNOST

MULTI-SENSE i 4CONTROL Advanced: svijet užitaka

Uz najnoviju generaciju tehnologije MULTI-SENSE i sustava 4CONTROL Advanced novog Australa, vozač može prilagoditi vožnju svojem raspoloženju i željama.

MULTI-SENSE Advanced tehnologija ima tri pretprogramirana načina rada: Eco, Comfort i Sport. Četvrti način rada (Perso) vozaču daje slobodu da sve personalizira. Paket Extended Grip uključuje dva dodatna načina rada: „Snow” i „All roads”. Vozač u svakom trenutku može promijeniti aktivni način rada, bilo ručno ili slanjem glasovne naredbe Google Assistantu. Novi Austral ima i novu intuitivnu funkciju koja pomaže smanjiti potrošnju goriva tako što vozaču predlaže da aktivira način rada Eco.

RENAULT AUSTRAL

Novi Austral predstavlja treću generaciju Renaultova sustava upravljanja četirima kotačima koja se sustavno poboljšava zadnjih 15 godina: 4CONTROL Advanced. Jedinstven na segmentu, to je sustav koji donosi novu razinu udobnosti, veću okretnost i neusporedive performanse. Dodavanjem upravljačkog aktuatora na multi-link stražnji ovjes, maksimalni kut zakretanja stražnjih kotača u smjeru suprotnom od smjera prednjih kotača povećan je na 5 ° što je najveći kut u ponudi Renaultovih modela. Time je ostvaren i krug okretanja manji od onog gradskog automobila: samo 10,1 m. Kad se kombiniraju sustavi MULTI-SENSE i 4CONTROL Advanced , broj raspoloživih postavki povećao se s dosadašnjih 3 na 13.

Pametni i proaktivni sustavi za pomoć u vožnji

Novi Renault Austral ima 32 sustava za pomoć u vožnji podijeljena u tri kategorije: vožnja, parkiranje i sigurnost. Među tim sustavima su: nova generacija 9,3-inčnog Head Up zaslona koji se projicira na vjetrobran, sustav aktivne pomoći za vozača, druga razinu autonomne vožnje koja kombinira adaptivni tempomat s funkcijom Stop & Go, sustavom za zadržavanje vozila u središtu traka te podatke navigacijskog sustava i karata kako bi auto predložio novu rutu. Nadalje,tu je 3D kamera s prikazom 360, funkcija automatske pomoći pri parkiranju, upozorenje na vozilo u mrtvom kutu i upozorenje na izlazak iz traka pri preticanju, funkcija pomoći pri kočenju unatrag, upozorenje na nadolazeći promet straga, svjetla Matrix LED Vision i sustav za siguran izlazak putnika.

Najbolji u pasivnoj sigurnosti

Uz pomoć poboljšanih značajki pasivne sigurnosti, Novi Austral savršeno štiti svoje putnike i ostale sudionike u prometu. Uobičajene sigurnosne značajke znatno su poboljšane, a dodan je i novi zračni jastuk između prednjih putnika koji sprječava sudaranje glava u slučaju bočnog sudara. Novi Austral E-TECH Hibrid ima poseban otvor za pristup bateriji te QR kod koji spasiocima pomažu pružiti brzu i učinkovitu pomoć u slučaju nesreće.

JOŠ BOLJE I POVEZANIJE ISKUSTVO U VOŽNJI

Prilagodljivi multimedijski sustav OpenR Link: intuitivan poput pametnog telefona

Zaslon OpenR krunski je dragulj Australove unutrašnjosti, a pokreće ga sustav OpenR Link s ugrađenim Googleovim uslugama što vožnju pretvara u istinski dojmljivo i intuitivno iskustvo, a prilagođen je za sve buduće primjene i ažuriranja. Sustav OpenR povezan je na oblak te se neprekidno automatski ažurira preko interneta (FOTA). Multimedijski sustav OpenR Link podrazumijeva najbolje Google usluge i aplikacije: Google Maps, Google Assistant i Google Play. Poput pametnog telefona, OpenR Link je intuitivan i jednostavan za uporabu i personalizaciju.

Harman Kardon: premium audiosustav nove generacije

Osim audiosustava Arkamys, Novi Austral nudi i premium audiosustav s potpisom Harman Kardona – vodećeg stručnjaka u tom području već 60 godina. Inženjeri zvuka pri Renaultu i Harman Kardonu naporno su radili kako bi osigurali vjernu reprodukciju zvuka u svakom kutku unutrašnjosti.

Novi Renault Austral: više od auta, to je istinska usluga

Ovaj tehnološki napredan SUV, dizajniran u skladu s Renaultovom strategijom Nouvelle Vague, predstavnik je nove generacije pametnih, prilagodljivih i fleksibilnih vozila. Njegova umjetna inteligencija i sustavi za pomoć u vožnji koji se oslanjaju na podatke u oblaku vozaču daju veliku dozu mira tijekom vožnje.

Novi Austral također pomaže pojednostaviti živote svojih korisnika zahvaljujući novim povezanim uslugama vezanima uz redovno održavanje vozila.

Povezan platformom My Renault, Novi Austral nudi praktična rješenja za daljinske provjere i upute. Privatni i poslovni kupci na raspolaganju imaju niz usluga, dok se nekim funkcijama i podacima može pristupiti i upravljati na daljinu.

Otkriven na svjetskoj digitalnom premijere 8. ožuka, Novi Renault Austral počet će se prodavati od drugog tromjesečja 2022. a isporuke se očekuju na jesen.