3 pro 2019
1 od 9
2 od 9
3 od 9
4 od 9
5 od 9
6 od 9
7 od 9
8 od 9
9 od 9
Dizajner Zoran Aragović koji stoji iza brenda BiteMyStyle snimio je kampanju za aktualnu sezonu jesen/zima 2019./2020.
Kao kulisa kampanje savršeno se uklopio prostor Hub Cooltura puba koji odiše unikatnošću i potpuno drugačijom vibrom od one na koju smo do sada navikli viđati u Aragovićevim kampanjama.
Novom kolekcijom dominiraju nešto zagasitiji zemljani tonovi, karirani uzorak i asimetrija, s pokojom eklektičnom bojom koja opisuje dizajnerov karakter. Kaputi, jakne i suknje strožih formi pomalo asociraju na vojne odore dok su haljine lepršavih, fluidnijih i asimetričnih formi.
Glavna ideja kolekcije jest igra kontrastima u dužinama, bojama ili teksturama na odjevnim predmetima. Tehnikom color blocking dizajnirani su maxi kaputi u narančastoj, pink i crvenoj boji, a asimetrija je postignuta kombiniranjem volana i faldi različitih dužina.
„Želio sam kroz kampanju dočarati estetiku kolekcije i na fotografijama u prvi plan staviti kolorit i formu odjeće. Boje su prave jesenske s naglaskom na zemljane tonove dok sam se u formi poigrao asimetrijom i neobičnim strukturama tkanina.“ komentirao je dizajner.
Aragović je i u ovoj kampanji okupio dugogodišnje suradnike i prijatelje, pa je tako iza objektiva stao fotograf Denis Butorac, za kosu se pobrinula Katica Topčić, dok je za make up zaslužna Ivana Bilandžija Billy, a stilist kampanje bio je Leon Ivanuša. U ulozi modela našla se Lucija Beden iz Talia models.