Vodeća njemačka online modna platforma preuzela je većinsko vlasništvo u utjecajnom globalnom lifestyle mediju i tako najavila novu eru za jedan i drugi brend

Highsnobiety je 2005. godine započeo kao blog koji je na svoj način predvidio spoj streetweara i luskuzne mode. Danas je dio medijske i izdavačke industrije te pruža kreativno savjetovanje, a najpoznatiji je kao pažljivo kurirana platforma s velikim globalnim utjecajem na modni ukus i kulturu. Highsnobiety će ovim poslovnim potezom postati strateški i kreativni savjetnik za Zalando, a s obzirom na svoj inspirativni storytelling i specifični ukus, mogu se očekivati novi formati na platformi koji će uz stručnost i resurse Zalanda poboljšati korisničko iskustvo i stvoriti uzbudljivo online okruženje za ciljanu publiku.

Komplementarni ciljevi

Ove dvije dobro poznate tvrtke udružile su snage s ciljem spajanja kulturne relevantnosti i insajderskog poznavanja društvenog ukusa s visokom operativnom razinom online prodaje, a njihovim spajanjem mogla bi nastati top destinacija za mlađu i modno osviještenu publiku. Za sve koji su se pitali, Highsnobiety će ovim spajanjem zadržati svoju uredničku i kreativnu slobodu, a manji udio u vlasništvu tvrtke zadržat će i osnivač i CEO David Fischer koji je prilikom objave vijesti javnosti poručio: “Highsnobiety je izbrusio vještinu pretvaranja priča u proizvode i proizvoda u priče. Jako sam uzbuđen što imamo priliku prenijeti naša znanja u Zalando te tako zajedno stvoriti novu budućnost u sadržaju i prodaji. Jednako sam oduševljen mogućnošću otkrivanja ekspertize koju Zalando ima kao e-commerce platforma, što će pomoći dovesti moju životnu strast na neku novu razinu.“

Osnivač i CEO Highsnobietyja David Fischer

Jednaki entuzijazam oko zajedničke budućnosti dijeli i osnivač i Co-CEO Zalanda David Schneider. „Obje tvrtke žele izgraditi jako partnerstvo koje će inspirirati publiku pričama i proizvodima. Ovo partnerstvo će nam omogućiti da puno brže realiziramo našu ambiciju da publici predstavimo relevantno i uzbudljivo shopping iskustvo. Uzbuđen sam vidjeti kako će se naša vizija realizirati i oblikovati budućnost modnog online sadržaja“, izjavio je.

Osnivač i Co-CEO Zalanda David Schneider

Ova suradnja još je jednom dokazala današnji prioritet u modnoj industriji, a to je zajedničko kretanje prema relevantnoj modnoj budućnosti koja angažira i inspirira ciljanu i, moglo bi se reći, sve zahtjevniju publiku.

 

Foto: Zalando, Highsnobiety