Fotograf Henrik Purienne krije se iza recentne Saint Laurent kampanje koja je oduševila sve ljubitelje mode, ali i one koji cijene smislenu vizualnu priču. Naime, kampanja je snimljena u jednostavnoj, opuštenoj – lifestyle estetici, ali s pomakom jer su određeni modni dodaci prikazani na nesvakidašnji način.

U tom kontekstu, govorimo o mini torbi koja je u svrhe kampanje korištena kao podložak za krumpiriće, dok je u stvarnosti riječ o trokutastom modelu koji funkcionira kao mikrotorba ili pak novčanik za kovanice.

Torba stoji 595 eura te je, kao što smo naveli, inicijalno namijenjena za pohranu kovanica, ali mi bismo je rado uklopili u modne kombinacije. Primjerice, izvrsno će izgledati nosite li je s lanenim setovima u neutralnim tonovima i jednostavnim natikačama, a osim dnevnih kombinacija, nisu isključne niti one večernje s naglaskom na bezvremenske komade poput uske crne haljine ili strogog odijela.

Torbica je upotpunjena i decentnim zlatnim lancem te, naravno – prepoznatljivim logom, a želite li ju imati u kolekciji, naručiti ju možete putem sljedećeg linka!

U nastavku pogledajte nekoliko fotografija ove predivne kampanje:

Foto: Saint Laurent/Henrik Purienne