Versace je u Martimex parfumeriji na Trgu bana J. Jelačića 11, predstavio novi cvjetno-voćno-mošusni miris Dylan Purple, inspiriran citrusima Italije, prekrasnim zalaskom sunca, mirisnim povjetarcem, zlatnim pijeskom… Evo sve što znamo o njemu!
Pjenušavi bergamot stapa se s radosnim tonovima svježe ubrane naranče. Sočna kruška dodaje dašak modernosti akordu koji je jednako zarazan koliko i vibrantan. Opojni mirisi frezije daju eksploziju svijetle ljubičaste boje, nježnu aromu njezinih latica sublimiraju Mahonial® iPomarose®, oboje difuzni i snažni. Belambre® i Ambrofix™pružaju uvjerljiv, elegantan i živahan ton naglašen mekim Iso E Super i kremastim drvom cedrovine. Silkolide® potpisuje miris mošusnom notom i blagim voćnim naglascima.
“Ovaj miris sam kreirao kao poziv na putovanje. Svjež, voćni i zarazni početak, kao posveta ledenim užicima Italije i njezinih kultnih citrusa. Cvjetno srce je prikaz hipnotičkog zalaska sunca pored vode. Ljubičasti odsjaji i nježan mirisni povjetarac. Konačno, živopisno drveće i elegancija mošusa koji podsjećaju na zlatni umirujući pijesak”, kaže Christophe Raynaud iz Givaudana.
Bočica Dylan Purple izraz je inovativnog Versace dizajna. Elegantne obline podsjećaju na amforu, snažno evocirajući klasičnu kulturu i mitologiju koja se proteže duboko kroz Versaceovu maštu. Staklo i pakiranje su ljubičaste boje, s detaljima u ružičasto zlatnoj boji. Na aluminijskom poklopcu je utisnuta Meduzina glava i ugraviran naziv mirisa. Slova u baroknom stilu ispisuju naziv Versace oko ramena bočice.
Kampanja Dylan Purple prenosi gledatelje u beskrajno ljeto, s protagonisticom Iris Law koja glumi u svojoj drugoj kampanji za brend nakon ovogodišnje kampanje La Vacanza. Redatelj Gordon Von Steiner stvara vizualni nastavak svoje prethodne režije.
Kampanja mirisa Versace Dylan Turquoise s Hailey Bieber u glavnoj ulozi, s inovativnim fluidnim pokretima kamere koji se okreću od scene do scene, od izlaska do zalaska sunca, od bikinija do prekrasnih haljina za zabavu, stvarajući osjećaj imerzivne Versacesphere.