„U svoje 64 godine Ghetaldus optika je kvalitetom i stručnim znanjem svojih optičara izgradila povjerenje, te bila uz vas u najbitnijim i najvećim trenutcima vaših života. Zahvalni na vašoj potpori i u nadi da će nam se na našem putu ka još većem pridružiti nove generacije, dajemo vam 64% popusta na sve dioptrijske okvire vlastite robne marke Ghetaldus.“

Priča Ghetaldus optike krenula je davne 1957.godine u ulici Gajeva 2c.  Upravo onoj u u koju možete zalutati i danas, u nešto modernijem ruhu, a smještenom u samom centru grada Zagreba. Sam rast Ghetaldus optike vidljiv je na primjetnom povećanju broja poslovnica kroz prošlu, 2020. godinu, a koji će se zasigurno nastaviti i u 2021.

“U svoje 64 godine Ghetaldus optika je svojom kvalitetom i stručnim znanjem njihovih optičara izgradila povjerenje, te bila uz vas u najbitnijim i najvećim trenutcima vaših života. Dovoljno dugo da pratimo život tri generacije, te postanemo prvi izbor za one koje tek dolaze.” kažu.

Vodeći se tom idejom, Ghetaldus optika je ulaskom u 2021. godinu dobila image kampanju pod redateljskom palicom Miše Terzića, produkcijske kuće Producenti d.o.o. te dobro poznate kreativne agencije Saatchi&Saatchi zaslužnu za rebranding Ghetaldus optike koji je obilježio 2020. godinu. Spoj dobre komunikacije, duhovitih, kreativnih i vrijednih ljudi rezultirao je image kampanjom koja grca pozitivnom energijom i nostalgijom, a vodilja su joj bili ljubav, sigurnost i briga Ghetaldus optike upravo za vaše oči već 64 godine.

Nostalgija. Osjećaj smiraja koji stvara toplinu oko srca idealizirajući prošlost. Listanje starih albuma s fotografijama, snimke najsretnijih trenutaka video kamerama. Osmijeh koji se javlja na našim licima kada se prisjetimo malih obiteljskih navika koje su izgrađene oko tradicije naših djedova i baka. Gledajući unatrag, upravo su nam ti trenuci bili ključni u odrastanju – i upravo su oni stvorili temelj svega što danas cijenimo i volimo.

Ghetaldus optika mjesto je koje ima dušu, a čiji su se zidovi nagledali mnoštva emocija upravo spram tako jednostavnog optičkog pomagala.  Ghetaldus optika image kampanjom pod nazivom „Vaše druge oči“ zarobit će vas u nekom drugom vremenu, a svojom originalnošću posjetiti na važnost i njegovanje tradicije. 

Ako još niste dio ove polustoljetne tradicije, sada je pravo vrijeme da postanete.  Sada je ključni trenutak da upravo vi stvorite ono što će nove generacije cijeniti i voljeti, te u Ghetaldus optici pronaći sigurnost kojoj će te se vraćati godinama. 

Upravo povodom svog 64. rođendana Ghetaldus optika je u svojim poslovnicama cijene dioptrijskih okvira vlastite robne marke Ghetaldus snizila za 64%. 

Ghetaldus optika, „Vaše druge oči“ od 1957, sigurnost i briga kojoj se vraćaju generacije.