Nakon kolaboracije s kultnim brendom Birkenstock, modna kuća Jil Sander oduševljava svojim novim projektom – kampanjom za kolekciju jesen/zima 2021. snimljenom u švicarskom Zermattu. 

Korištenjem ikonskog simbola Matterhorna (čije ime znači “vrh u nizinama”), jednog od najprepoznatljivijih vrhova na svijetu zahvaljujući svojoj specifičnoj vizuri koja je navodno nadahnula stvaranje čokoladice “Toblerone”, fotografkinja Nikki McClarron evocira ambijent vintage švicarskih turističkih plakata.

Upravo je turistička zajednica Zermatta 1908. godine angažirala švicarskog umjetnika Emila Cardinauxa za kreiranje oglasa za lokalno skijalište. Njegov mitski prikaz Matterhorna smatra se prvim modernim švicarskim posterom koji je postao njihov benchmark i označio početak ere “Švicarskih postera” čija je karakteristična estetika izmijenila dotadašnji način portretiranja turističkih destinacija.

Nova kolekcija Luke i Lucie Meier, kreativnih direktora modne kuće Jil Sander, savršeno se uklapa u moćni pejsaž švicarskih Alpi. Puloveri toplih boja, čizme za snijeg u stilu gojzerica ili dolčevite “s kapom” teleportiraju nas u idilično planinsko okruženje i pozivaju na njegovo istraživanje.

Stoga unatoč ljetnim vrućinama, uz Jil Sander kampanju, jedva čekamo zimu. 

Foto: www.jilsander.com