Upoznajte novi eko osvješteni street style brend

Candybalism je brend mlade Mirne Mihoković koje se nakon stažiranja u Parizu vratila u Hrvatsku.

Mirna Mihoković je mlada hrvatska dizajnerica koja je pozornost javnosti privukla uspješnom crowdfunding kampanjom za financiranje školovanja u Francuskoj (gdje je uspješno stekla diplomu pri Paris College of Art). Nakon stažiranja u prestižnoj kući Stephane Rolland haute couture, vratila se u Hrvatsku i pripremila novu kolekciju.

Nova linija odjeće Elements by Candybalism ove transdisciplinarne modne dizajnerice obuhvaća majice za muškarce i žene, osmišljene kako bi potakle na pozitivan utjecaj i dijeljenje lijepih trenutaka s bližnjima i zajednicom.

“Nažalost, zbog poslovnih obveza sve rjeđe vrijeme provodim s onima koji su mi najbitniji, svojom obitelji i najbližim prijateljima. Razmišljajući o tome, shvatila sam kako su nam ključni trenuci u kojima smo najsretniji oni najjednostavniji, nepretenciozni, obični momenti u kojima smo okruženi s onima koje volimo. Iz tog se rodila ideja dizajna koji možemo nositi i podijeliti s partnerima, roditeljima, djecom ili najboljim prijateljem i prijateljicom.”, opisala je Mirna nastanak modela iz linije Elements by Candybalism.

Majice su pamučne, s certifikatom OEKO Tex koji garantira da ne sadržavaju otrovna svojstva,napravljene na ekološki održiv i etičan način. Pri njihovom dizajniranju glavna misao vodilja bili su ugodni i lijepi, prije svega jednostavni elementi na kojima se dizajn i estetika ocrtavaju u detaljima poput printa, minimalističkim dekoracijama i amblemima.

Odabrani su simboli koji su uvijek pozitivni, povezani uz elemente svemira, flore, faune i
međusobne ljubavi. “Sve što naše živote čini toplijim i veselijim”, naglasila je Mirna. U početnoj ponudi su tri modela majica u tri boje. Inspirirani prirodom ljudi i prirodom svijeta, uzorci simbola na majicama predstavljaju osnovne elemente: vatru, vodu, zemlju i zrak.

Simboli su napravljeni kroz grafički atraktivne i vrlo jednostavne linije. Svaki model majica dolazi s mogućnošću biranja između jednog od četiri simbola. Bijeli ‘oversized’ model sa strojno izvezenim simbolom u toploj bež boji, bordo felpa s narančastim i crna duga majica s raglan rukavima i bordo simbolima. ”Streetwear sa sofisticiranim detaljima!”, istaknula je Mirna.

No, majice iz linije Elements by Candybalism još su po nečemu posebne. Naime, nove modele neće proizvoditi kao kolekciju kroz godinu, nego kroz agilnu proizvodnju. “To znači da stvaramo po potrebama i odazivu klijenata. Prezentirati ću nekoliko novih modela kontinuirano svakih par mjeseci. Ne želim ostavljati velike količine zaliha i otpada iza sebe”, poručuje Mirna. Uz to namjerava promovirati ideju dijeljenja i empatije pa će za svaku prodanu majicu još jednu pokloniti potrebitima kroz partnerstvo sa socijalnim radnicima, udrugama, azilima i domovima za djecu.

Prvu kampanju za Elements by Candybalism ispričali su vizualno mladi i talentirani glumci s Akademije dramskih umjetnosti u Zagrebu – Lana Meniga i Lovro Juraga, mlada
producentica i plesačica Matea Bračko te akademski plesač, DJ, jedan od osnivača i
član umjetničke organizacije Škvadra, Šimun Stankov.

Elements by Candybalism majice će od 17. do 26. siječnja biti dostupne uz promotivnih 30 posto popusta, a moguće ih je naručiti preko Candybalismovih stranica na Instagramu ili Facebooku.