Ženstveno, floralno, energično. Ovaj modni gigant svojom je novom urbanom kolekcijom inspiriranom prirodom ostavio velik dojam na uzvanike u Varšavi

Hight-street fashion sila C&A bila je domaćin modnog spektakla koji se održao unutar povijesnih zidina varšavskog Fort Legionów sredinom prošlog mjeseca. Predstavljajući novu kolekciju proljeće/ljeto 2020. pred čak 215 modnih novinara i influencera iz čak 17 država, brend C&A temom “Fashion is in Our Nature” pokazao je još jednom svoju viziju mode. Ovog puta posvećenu prirodi i postavivši održivost kao novu noć.  

Samo par sati prije početka eventa, u prostoriji za presvlačenje pomalo zagušenog amber osvjetljenja, vlada iznenađujuće smirena atmosfera. “Djevojko broj jedan, možeš krenuti“, kaže koordinator revije na modnoj pisti, gledajući preko ruba naočala tamnih, crnih, okvira, istovremno ispijajući šalicu čaja. “Stani. Zauzmi svoju poziciju. OK, pusti ponovno glazbu!”

Ostatak članova tima zaposlene su užurbane figure u konstantnom pokretu: bojeći tkanine, slažući i odmatajući scenografiju, postavljajući zelenilo oko željezne konstrukcije i u sredini piste, u isto vrijeme ručajući s nogu, grickajući ukusne poljske specijalitete. Dizajneri nadgledaju zadnju probu i zapisuju u notesiće posljednje komentare, a s obzirom na to da će večer ugledati čak 100 lookova, asistenti u petoj brzini u backstageu uvježbavaju što bržu izmjenu odjevnih komada na modelima. 

Kako bi se izborili s arktičkim temperaturama u gradu, termometri su na maksimumu, a svjetla se testiraju i usklađuju s pjesmom “Spaces”, koja će otvoriti večer, američkog kantautora Dawna Richarda. “I had so many men in power telling me I was too brave, too confident, too black, too ugly, too thin”, kažu stihovi. 

“Bilo mi je iznimno važno da otvorimo večer tim riječima jer ćemo gledati različitost”, rekao nam je u backstageu senior design menadžer C&A, Neale Pickering, za njihovu mladenačku liniju Clockhouse: “Proveo sam mnoge besane noći razmišljajući o tome kako će glazbeni producenti to umiksati. Ali bio sam siguran da su, ako me zbog toga prođu trci, pogodili.” 

Oko 17 sati počinju dolaziti gosti. Kako bi mogli na photowallu fotografirati svoje chic lookove, na ulazu odmah predaju svoje debele kapute. Ispijajući prosecco s prstohvatom ružmarina, modni novinari i influcenceri okupljaju se u odvojene kružoke od njih po troje, četvero u crveno osvijetljene prostorijice tvrđave. Mnogi su se divili zidovima, dok su ostali dizali mobitele u zrak kako bi uhvatili najbolji Instagram kadar predivnih prozora kroz koje su se nazirali dijelovi piste. Stranci su pitali strance mogu li dobiti fotografiju. “Oprostite može li još samo jedna fotografija?”, rečenica je lajtmotiv večeri. Činjenica je da su ti isti gosti dobili jednu od najekskluzivnijih modnih pozivnica tog četvrtka u Poljskoj, i to su htjeli dokumentirati. 

Prije nego što je počela sama revija, uzvanici su bili pozvani opušteno istražiti svaku kolekciju u različitim prostorima tvrđave, prolazeći kroz hodnike koji su ih doveli do centra imanja i lokacije gdje će se održati show. I točno je tu i tada modna pista, uređena kao “urbana livada”, osvijetlila. 

ŽENSKA KOLEKCIJA

Nova C&A ženska kolekcija proljeće/ljeto 2020. reflektira snažnu povezanost urbanog i prirodnog te simbiozu vibrantnog gradskog života i regenerirajuće snage prirode. Floralni print na haljinama mekanog pada i naglašenog struka isprepleće se s voluminoznim siluetama. 

Jedna haljina je posebno ukrala pažnju haljina s balon rukavima poznata kao “White Volume Sleeve Dress” dobila je dosta zadovoljnih kimanja glavom pri svom izlasku i oduševljenih komentara ispod glasa od strane uzvanika. Baš kao i “High-Waisted Cigarette Pants”, napravljene od organskog pamuka te “Knitted Dress In Rusty Red” koja je vidljivo dobivala mentalne petice za izvedbu od strane svakog modnog znalca koji ju je dobio priliku vidjeti izbliza. 

Svi ovi stilovi reflektiraju sve veću osviještenost C&A što se tiče održivosti, s puno, puno komada napravljenih od certificiranog organskog pamuka ili održivih vlakana. 

“Inspirirana 70-ima i 80-ima, kolekcija je puna floralnog printa, dugih suknji, čipke i volana”, rekla nam je C&A direktorica ženskog prodajnog odjela, Brigitte Danielmeyer: “Napravljena je od viskoze i biopamuka. Također koristimo čipku napravljenu od recikliranog poliestera. Što se tiče stila, sve se vrti oko “dramatične ženstvenosti”. S predivnim tkaninama i printovima te imitirajući prirodu, komadi su iznimno nosivi u urbanoj okolini.” 

ŽENSKA PREMIUM KOLEKCIJA

Odajući hommage strogim krojevima, širokim blejzerima i općenitom power dressing trendu međunarodnih modnih pista, C&A poslao je odvažna, ali ženstvena odijela niz proljeće/ljeto 2020. pistu. 

Vješto rezan blejzer i hlače lollipop roza boje bili su jedan od favorita gostiju (ujedno većinski napravljeni od održivih vlakana); dok je odmah iza njega bio “Trench Coat in Sand”. Modeli bluza u ovoj liniji imali su dosta stroge linije iako su mnoge karakterizirali i voluminozni rukavi koji se mogu fantastično kombinirati i s dugim suknjama. 

SWIMWEAR

Sljedeći na redu bili su bikiniji i kupaći kostimi, od kojih su mnogi bili napravljeni od 80 % recikliranog najlona, a došli su u raznolikim animal printovima i zagasitim bojama poput mahovina zelene i boje čokolade. 

S opcijama koje uključuju ukrižene trake, trake oko struka i kupaće kostime na jedno rame, svi krojevi bili su iznimno komplimentirajući. Jedan uzvanik vidljivo je ostao bez daha od oduševljenja kad je ugledao i nama omiljeni komad: očaravajući jednodijelni dvobojni kupaći kostim s visokim strukom i otvorenim leđima. 

BRIDAL

Poseban highlight večeri bila je C&A Bridal kolekcija. Koplimentirajući krojevi i veličine koje obuhvaćaju baš sve žene uključujući plus-size i trudnice, i linija koja jasno favorizira zanimljive čipkaste detalje. 

“Većina čipke bazirana je na pamuku”, rekla nam je Danielmeyer. “Ostatak je od recikliranog poliestera. Linija je jako ženstvena, a komadi su iznimno prihvatljivih cijena.”

CLOCKHOUSE

S korijenima u traperu, ova kolekcija inspirirana je 90-ima i zvijezdama koje slave individualnost kako bi isto napravili i njihovi najmlađi kupci “Bijelo je sada veliki trend koji nam dolazi s pista”, objašnjava nam Pickering “Komadi u bijeloj i crnoj boji jako dobro se prodaju, pa smo odlučili imati bijele komade s dominantno crnim uzorcima.”

Pickering je po prvi put spojio Clockhouse Girls i Clockhouse Boys dizajnerski tim kako bi zajedno radili na novoj denim kolekciji. Rezultat je traper kolekcija inspirirana 90-ima u kojima će se naći kombinezoni, jakne i traperice koje se kombiniraju s bijelim komadima. Svi traper komadi napravljeni su s recikliranim pamukom, proces izrade tkanine koji počinje šest do osam mjeseci prije same revije. 

Ta linija je u kontrastu s komadima koji se mogu pronaći u ženskoj grunge liniji. “Utility-wear i grunge su bili veliki trend kod nas u proteklih šest do 12 mjeseci“, nastavlja Pickering. “Htjeli smo napraviti to ženstvenijim, pa zato ima dosta cvjetnog uzorka malih kompaktnih cvjetova i to smo stavili u kontrast s nešto težim, utility grunge smjerom.

Kad se show priveo svome kraju, svjetla su se ugasila nad urbanom livadom, aplauz je odzvanjao još dugo prostorijom, a C&A je pozvao svakoga gosta da bude dio #WearTheChange održivog pokreta na njima svojstveni način…

C&A’s Ladies and Ladies Premium kolekcija bit će dostupna u C&A dućanima i online od ožujka 2020. godine.

The Clockhouse kolekcija bit će dostupna od prosinca 2019.