Vijest da je Sergio Rossi preminuo od koronavirusa šokirala je svijet. Iako već u 84. godini, Sergio je i dalje bio velika inspiracija.

”Volio je žene i bio je sposoban preslikati ženstvenost na jedinstven način.”, izjavio je CEO brenda Sergio Rossi, Riccardo Sciutto, za WWD. Samo nekoliko dana prije smrti najpoznatijeg dizajnera cipela na svijetu, brend je donirao sto tisuća eura bolnici u Milanu. No, koronavirus ne bira. I tako je upravo mnogima omiljeni talijanski dizajner preminuo od virusa koji doslovce napada svijet.

Gucci, Azzedine Alaia, Versace – samo su neki od luksuznih modnih kuća za koje je Sergio dizajnirao cipele, obožavale su ih celebrity osobe diljem svijeta – Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell, Madonna, Sharon Stone, Rihanna, Rita Ora, Lupita Nyong’o i Bella Hadid. Brend je postojao od sredine šezdesetih godina kada su najpoznatijim postale upravo Sergio Rossi, tada ekstravagantne sandale s remenčićima. 1999. godine kupuje ga Gucci grupa, točnije Kering.

Rossi je i dalje ostao na čelu brenda, a do 2000. godine brend je dosegnuo vrijednost od 50 milijuna dolara. Proizvodilo se oko 550 tisuća pari cipela na godinu. Sergio odlazi u mirovinu 2005.  Naslijedili su ga Francesco Russo od 2008 do 2013, Angelo Ruggeri do 2016. i Riccardo Sciutto do danas.

”Sergio Rossi bio je master ovog zanata i velika mi je čast što sam ga imao priliku upoznati. Njegova vizija i pristup i dalje će bit naša nit vodilja u razvoju i biznisu Sergio Rossi brenda.”, izjavio je Sciutto na Instagramu.

Sergio je rođen 1935. godine u gradiću San Mauro Pascoli u Italiji, mjestu iz kojeg su potekli mnogi virtuozi ovog zanata, kao što su Cesare Casadei i Giuseppe Zanotti. Tamo je živio sa suprugom i sinom te pokrenuo i prvu tvornicu, a uskoro i dućan. Nakon toga uslijedio je niz dućana u Bologni, Anconi, ali i Firenci te Rimu, Bruxellesu, Londonu i New Yorku.

Danas ne postoji žena koja ne poznaje njegov rad, a Sergio Rossi na top ljestvici je mnogima zbog svoje iznimne kvalitete, ‘heritagea’, ali i ženama itekako važne, udobnosti. Brend koji se na sceni pojavio sredinom šezdesetih godina sa sigurnošću još jako dugo neće sići s trona najomiljenijih. I unatoč smrti njegovog osnivača, još dugo biti pojam klasika koji svaka žena mora imati u ormaru.

Foto: Getty Images, Instagram