
Društvene su mreže poznatih svjetskih modela jučer gorile, a razlog je bio lansiranje nove kampanje poznatog svjetskog jeans brenda Levi’s.
Iako je traper gigant mudro iskoristio aktualno doba kada ne prestajemo govoriti o važnosti ekologije, ne možemo reći da nam se ideja i smjer u kojem idu ne sviđaju. Naime, nova Levi’sova modna kampanja naglasak stavlja na second hand komade od trapera.
Kupnjom već nošene odjeće smanjujete proizvodnju koja je jedan od najvećih zagađivača okoliša na već ionako prezasićenom tržištu. Također, kupnjom second-hand odjeće potičemo cirkularnu ekonomiju itekako važnu za brigu o okolišu koja promovira ideju kako bi odjeća trebala biti u što dužem kruženju te maksimalno iskorištena. Dok smo uglavnom skloni sezonskim promjenama odjeće te čestim kupovinama, ova nas kampanja podsjeća kako je second-hand itekako dobra ideja. A znamo da su vintage komadi danas itekako na cijeni.
Ako smo vas inspirirali da odete po novi – stari komad od trapera, ovo su zagrebačke adrese gdje ćete sigurno nešto pronaći.
Foto: Getty Images, screenshot, Instagram Levi’s