Društvene su mreže poznatih svjetskih modela jučer gorile, a razlog je bio lansiranje nove kampanje poznatog svjetskog jeans brenda Levi’s.

Iako je traper gigant mudro iskoristio aktualno doba kada ne prestajemo govoriti o važnosti ekologije, ne možemo reći da nam se ideja i smjer u kojem idu ne sviđaju. Naime, nova Levi’sova modna kampanja naglasak stavlja na second hand komade od trapera.

Kupnjom već nošene odjeće smanjujete proizvodnju koja je jedan od najvećih zagađivača okoliša na već ionako prezasićenom tržištu. Također, kupnjom second-hand odjeće potičemo cirkularnu ekonomiju itekako važnu za brigu o okolišu koja promovira ideju kako bi odjeća trebala biti u što dužem kruženju te maksimalno iskorištena. Dok smo uglavnom skloni sezonskim promjenama odjeće te čestim kupovinama, ova nas kampanja podsjeća kako je second-hand itekako dobra ideja. A znamo da su vintage komadi danas itekako na cijeni.

View this post on Instagram

@HaileyBieber in Levi’s SecondHand

A post shared by Levi's (@levis) on

Ako smo vas inspirirali da odete po novi – stari komad od trapera, ovo su zagrebačke adrese gdje ćete sigurno nešto pronaći.

View this post on Instagram

Dobivam puno upita vezano uz vintage Levisice. Imam ih još uvijek hrpu, no većinom su sve veći brojevi. (Mali brojevi, tipa 34,36 i 38 su bili rijetki i teži za naći od uvijek.) Obožavam ovu fotku jer na jako kreativan i originalan način dočarava kako se oversized trapke mogu isfurati, a još mi je draži trend koji sam primjetila u zadnje vrijeme; curke koje kupe oversized trapke kod mene investiraju jos 50 kuna u prekrajanje/skraćivanje kod tete krojačice i imaju kvalitetne i unikatne trapke koje su, na njihovo dugotrajno zadovoljstvo, savršeni fit i onaj posebni komad odjeće u kojem se osjećaš moćno, seksi i samopouzdano. O diskrepanciji u razini kvalitete nekadašnjeg trapera i današnjih high street rješenja sa većim ili manjim udjelom elastina i pamuka upitne i jako kratkotrajne kvalitete mislim da ne trebamo previše raspravljati. 98% stvari u modnoj industriji danas se proizvodi s jedinim ciljem što bržeg profita, a o posljedicama za okoliš, radničkim pravima radnika po tvornicama iz zemalja trećeg svijeta i ostalim popratnim posljedicama tog konzumerističkog začaranog kruga u ovom postu nema niti smisla navoditi. (to je tema,tj teme za zasebne postove.) Zato me neizmjerno veseli kad vidim i svjedočim činjenici da nisam jedina koja primjećuje i koju smetaju sranja koja nam se serviraju. Nisam jedina koju smeta da joj se najdraži par trapki raspadne nakon 6 pranja ili 4 mjeseca nošenja, ili pak kožna jakna kupljena kao investment piece podere na rukavu jer sam zapela za kvaku s njom (onak wtf!!) Jako mi je drago da postoji neka nova generacija cura koja teži unikatnosti, autentičnosti i prije svega kvaliteti. pa makar počele i s naoko trivijalnom stvari poput najobičnijih traperica. 👌🏻👖😚 #mothloves #mymusings #foodforthought #words #vintage #sustainable

A post shared by M.O.T.H. vintage (@m.o.t.h._vintage) on

Foto: Getty Images, screenshot, Instagram Levi’s