Kako izazvati reakciju u vrijeme kada su nam osjetila gotovo pa postala neosjetljiva na podražaje i kada jedina reakcija ostaje odmah rukom ili komentar ‘lijepo je’. Baš to izvrsno polazi za rukom ovom hvaljenome Hrvatskom dizajneru i njegovome timu koji nas na godišnjoj razini iznenađuje s pet modnih kolekcija, koje su estetski uvijek dobro promišljene.

Inovativan i hrabar u modnom izričaju i načinu prezentacije svoga rada, poznati modni dizajner Ivan Alduk i ovaj puta nadmašuje očekivanja te nas iznenađuje doista posebnom i netipičnom modnom kampanjom vjenčanica koja pokreće trendove.

Alduk vjenčanice su i u novoj sezoni izuzetno moderne, pročišćene i nadasve udobne, a tkanine na podlozi od svile, tila i organze ručno su dorađivane i reljefne. Linije vjenčanica uz tijelo, blagog sirena prizvuka koje naglašavaju ženstvenost oblina i senzibilnost ili pak šire vjenčanice A-linije, lepršave s vizualno istaknutim strukom. Decentno otvoreni dekoltei, leđa ili ramena daju posebnu čar novoj kolekciji koja se kroz ovu kampanju samo nagovješćuje u obliku efektna detalja ili teksture te upravo na taj način priziva da je uživo upoznamo i isprobamo. Alduk vjenčanice izrađuju se prema mjerama klijentica, uz potrebnu personalizaciju koja uključuje manje promjene na modelu vjenčanice usuglašene na probama, a cijena im se kreće od 7 do 9 tisuća kuna.

‘Postati predvidljiv i samim time dosadan jedna je od većih zamki modnog dizajna i stvaranja brenda u današnje vrijeme koja za sobom povlači brojne dugoročne posljedice. Upravo na tome tragu novu kolekciju vjenčanica, koja je već dostupna u našem showroomu za isprobavanje i naručivanje, željeli smo predstaviti u nimalo očekivanoj modnoj priči, pročišćenoj od suvišnih detalja i tako predvidljivih cvjetnih akcenata. Crno-bijeli ton koji odaje pomalo umjetnički dojam te predivan tamnoputi njemački model Rebecca N. (Stella Models) doista su naglasili ljepotu jednostavnosti i ne pretjerivanja koju zagovaramo i pri dizajnu Alduk vjenčanica’, izjavio je Ivan Alduk u povodu predstavljanja nove, vizualno neočekivane kampanje.

Strah od nečeg novog i nepoznatog te pripadajuća reakcija javnosti nisu osujetili želju tima da novu kolekciju vjenčanica za proljeće/ljeto 2019. prikaže na novi, minimalistički i umjetnički način. Fotografkinja Jelena Balić objeručke je prihvatila ideju stvaranja nečeg novog i neobičnog, a u tome ju je vjerno slijedila i vizažistica Simona Antonović svojim smjelim pristupom.

Svrha modne kampanje je kreativno pozicioniranje brenda i prenošenje poruke -kolekcija je gotova, dostupna za isprobavanje i naručivanje, a upravo činjenica da nismo htjeli prikazati svaki detalj na haljini i na taj način izbjeći statičnost i efekt lookbooka, ostavlja dovoljno interesa i prostora za upoznavanje novih vjenčanica na samoj probi, koja je u našem showroomu besplatna i može se rezervirati putem društvenih mreža ili na alduk.hr., rekao je dizajner.

Ovaj hrvatski modni brend gradi izvrsnu poslovnu i kreativnu priču koja vrlo često ne slijedi ustaljena pravila već izmišlja i piše svoja. A upravo ga ta činjenica čini posebnim i zanimljivim. Miljenik brojnih pripadnica javnog života, ali i vjernih klijentica, i ovom kampanjom je itekako dokazao da nas  baš uvijek ima čime iznenaditi. Alduk će uskoro predstaviti i kompletan lookbook vječanica za 2019. godinu u kojim će prezentirati sve novosti i modele bridal linije.