Već pri prvom predstavljanju, nova knjiga kreativnog direktora brenda Anthonyja Vaccarella i fotografa Juergena Tellera privukla je veliku pozornost ljubitelja mode, ukazujući na to da će se njezini primjerci brzo rasprodati. Ova knjiga nije samo retrospektiva njihove dugogodišnje suradnje na području kreiranja vizualnog identiteta za čuvenu modnu kuću Saint Laurent već i dokumentacija razvoja mode i fotografije između 2019. i 2024. godine.

Knjiga je predstavljena u novootvorenoj knjižari u Parizu, Saint Laurent Babylone, stoga, nađete li se u blizini – ne propustite uloviti svoj primjerak jer svaki segment knjige, kroz Tellerove oči, postavlja nove standarde ljepote i stila koji će vas uvesti u nezaboravne kampanje, editorijale i ključne modne komade koji su obilježili Saint Laurent u danom periodu.

Juergen Teller jedan je od najutjecajnijih fotografa današnjice, a njegova estetika premošćuje jaz između umjetničke i komercijalne fotografije te je upravo to ono što ga je učinilo omiljenim među modnim kućama, urednicima i umjetnicima diljem svijeta. Isto tako, Tellerova fotografija prepoznatljiva je po ”sirovosti” i autentičnosti.

Naime, Teller maksimalno izbjegava tradicionalne standarde ljepote i poliranu estetiku te njegov pristup donosi intimnu, iskrenu emociju. Zanimljivo je i to da ovaj umjetnik često niti ne koristi trikove postprodukcije, već se oslanja na prirodno svjetlo i igru sjenama kako bi postigao željeni efekt. Osim sa Saint Laurentom, surađivao je s još pregršt velikih brendova, a neka od njih su Marc Jacobs, Vivienne Westwood, Céline…Teller je također poznat po svojim provokativnim i nerijetko kontroverznim portretima slavnih osoba, uključujući zvijezde kao što su Björk, Kate Moss, Kim Kardashian…

Stoga nas sve ovo samo dodatno potiče na to da ovu sjajnu novu knjigu bez razmišljanja pridružimo kolekciji, uživamo u neponovljivim modnim pričama i umjetničkoj estetici koja obara s nogu!

Foto: Instagram / @saintlaurentbabylone