Regionalni brend ručno izrađenih, ženskih torbi Rose de Mai ovu godinu otvara proljetnom kampanjom simboličnog naziva “Prelude ‘24.” koja nam donosi novi vizualni identitet. Fotografiju i kreativnu direkciju potpisuje Franjo Matković, a ovoga puta se u ulozi modela našla osnivačica brenda Ana Sekulić.

Brendom i njenom osnivačicom smo se oduševili već prošle godine kada smo je intervjuirali, a nova kampanja i kolekcija nastavljaju uspješan niz.

Kao i na prethodnim kampanjama, okupljen je vrhunski tim kreativaca koji čine Petra Leskovac, Miomir Milić, Maja Stanišić, Laura Dutina i Teodora Vujovic. U okviru ove kolekcije predstavljen je nov, izuzetno nosiv komad Credo Tote, osmišljen tako da prati ženu kroz sve njene uloge tokom jednog dana. Pored novog modela, predstavljeni su i već dobro poznati komadi, koji su već našli put do srca svoje publike, ovoga puta u novim bojama.

Vizija brenda ostaje ista: obraća se ženi i prati je kroz najrazličitije verzije ženstvenosti i sva njena izdanja – bilo da je u pitanju businesswoman, “mama on the go” ili romantični sastanak. Ova kampanja je pažljivo osmišljavana sa idejom da portreira samouvjerenu, suvremenu ženu koja prihvaća najrazličitije aspekte sebe, što je filozofija ovog brenda od samog početka.

 

Foto: Franjo Matković