Posljedice pojave korona virusa na modnu industriju itekako su već vidljive. Ovo su samo neke od njih.
Posljednji dani Tjedna mode u Milanu prošli su u znaku korona virusa. Nakon njegove pojave na sjeveru Italije, dizajneri su upozoreni da održavaju revije na vlastitu odgovornost nakon čega su se brendovi Giorgio Armani i Laura Biagiotti odlučili samo za ‘live stream’, bez gostiju. Svoje revije u Milanu otkazali su kineska modna imena Angel Chen, Ricostru i Hui dok kineski modni urednici nisu ni doputovali na ovosezonski Tjedan mode.
Priča ima i svoj nastavak. Dizajneri Masha Ma, Shiatzy Chen, Uma Wang, Jarel Zhang, Calvin Luo i Maison Mai otkazali su revije u Parizu, a svoje velike i uvijek raskošne revije u Kini zasad su odgodile Prada i Chanel. Isto tako, Shangai je ove sezone ostao bez svog tjedna mode koji bi se trebao održati u ožujku..
Korona virus već je ostavio i prve posljedice na prodaju. Burberry je zatvorio jednu trećinu svojih dućana, kao i ostali luksuzni brendovi u Kini koji su ili zatvorili ili stavili limitirano radno vrijeme. To je naravno već pokazalo velike padove u njihovoj zaradi, a pretpostavke financijskih stručnjaka su takve da će korona virus modnu industriju koštati oko 10 milijardi eura od čega će se tek moći početi oporavljati 2021. godine. Svoj pad u prodaji zabilježila je i poznata shopping stranica Alibaba, ali i svi oni koji su materijale za proizvode dovozili iz Kine.
Sudeći po ovim podacima, luksuzne brendove čeka nešto teža godina.
Foto: Getty Images