Ako ste korisnik aplikacija poput Glova i Wolta, a voljeli biste ipak ulagati u lokalne snage, FoodIN je novi servis koji će vam dobro doći u ovo vrijeme kada je odlazak u dućan misija

Znate li što je recept uspjeha? Suprotno uvriježenom mišljenju da je najbitnije imati dobru ideju u dobro vrijeme, ono što je još bitnije od toga, pokušavati dok do istog ne dođe. Lekcija koju će vam reći 99% uspješnih poduzetnika i onih koji su radom i trudom prestigli većinu. Zato nam je posebno bila zanimljiva priča ekipe iza novopokrenutog servisa FoodIn koji su ovaj trenutak prepoznali kao idealan za pokretanje nove platforme za uslugu dostave namirnica iz poznatih supermarketa – koji ili nemaju online prodaju ili su prenatrpani narudžbama. 

Nico Poropat, Zvonimir Udovičić, Mislav Stanić i Nikola Pević prije tri godine pokrenuli su startup FoodIn, aplikaciju “koja bi funkcionirala kao interface između dućana i kućanstva, no dućani tada još nisu bili spremni za takav sustav”, kažu nam dečki, a koja bi za korisnike stvarala shopping listu namirnica i dostavljala im na kućni prag. 

Radilo se o kuhinjskom asistentu koji bi vodio računa o namirnicama, preporučao recepte i brojao kalorije. Na prijašnjoj platformi smo gurali mealkit rješenja, ali smo shvatili kako ljudi nemaju naviku naručivati po receptima na ovim prostorima te da je dostava samo namirnica puno jednostavniji business model. Još uvijek imamo recepte na platformi, ali nam nisu više flagship usluga. Uglavnom smo promijenili na namirnice tijekom posljednjeg tjedna jer smo dobili veliki broj upita mogu li se naručiti namirnice. Shvatili smo da je to ljudima puno jednostavnije naručiti i sama platforma je s tom promjenom dobila bolji feedback sa tržišta.”  kažu nam o brzoj prilogodbi koju su napravili a koja je dokaz jedne od bitnih stavki na tržištu – agilnosti kompanija, to jest osluškivanja potrošača. 

FoodIN 2.0. 

Kako funkcionira trenutna platforma? “Namirnice kupujemo u najbližem dućanu i dostavljamo u kratkom roku, korisnici su zasada ograničeni na najveće dućane, ali ako dobijemo velik broj korisnika, uvrstiti ćemo i ostale manje. Zasad imamo ponudu od 600 namirnica, s tim da imamo još stotinjak artikala koje nabavljamo od Fisherije. Naša ponuda se može brzo popuniti, no kako smo promijenili sustav nismo imali nismo imali kapaciteta za uvrštenje novih artikala.” 

Shvatili ste, radi se o hrvatskoj inačici Glova, koji se za sada fokusira na supermarkete, jer je to u ovom trenutku najpotrebnije. “Koristimo isti model dostave poput Wolta i Glova, malo je drukčiji proces onboardinga pošto su namirnice jako izbirljiva kategorija proizvoda, dostava vas košta oko 30 kuna, ovisno iz kojeg dućana naručujete. Želimo imati što nižu cijenu kako bi ljudima omogućili pun hladnjak bez da moraju potrošiti malo bogatstvo na dostavu tako da svaki naš shopper obilazi najbliže dućane toj adresi. Sada nam je sve usporeno zbog situacije s koronavirusom, dugo se čeka za ući u dućan pa uglavnom dostave kasne više nego uobičajeno, te zbog sigurnosti klijenata,  nosimo maske i rukavice kako bi se zaštitili od neželjenih nuspojava.”

Za sada su aktivni samo na području Zagreba, ali ne sumnjamo da je pitanje vremena kada ih mogu očekivati i drugi gradovi. Posjetite njihovu stranicu i istražite ponudu na foodin.io

Također, ako imate OPG, obavezno im se javite jer će drugi dio FoodIna biti orijentiran posebno na domaće proizvođače, pa će se tako tko god ima OPG moći registrirati i unijeti svoje proizvode!

Fotografija: Unsplash