Petra Sever poznata je po svom ekološkom pristupu, kako lifestyleu tako i beautyju te poznata pobornica nama one omiljene ‘manje je više’. 

Poznata vizažistica Petra Sever odlučila se prilagoditi novim vremenima s novim preokretom u svom poslovanju. Tako je pokrenula nekoliko novih usluga, od osobnog shoppinga do savjetovanja, kako bi pomogla svim svojim klijenticama da pametnije, i više prilagođeno sebi, kupuju svoju šminku. Jer koliko puta ste nešto kupili i zatim shvatili da to uopće nije za vas? Razgovarali smo s Petrom o njenim novim uslugama, ali i poslu u beauty svijetu koji je itekako doživio promjene dolaskom pandemije.

Kao netko tko je i ekološki osviješten jesi li doživjela pandemiju kao težak udarac na poslovanje ili bi se svrstala pod onu ‘bilo je krajnje vrijeme da nas nešto probudi i promijeni način na koji fukncioniramo privatno i poslovno’?

Naravno da je pandemija udarac na poslovanje. Ljudi nemaju potrebu za uslugom profesionalnog šminkanja ukoliko se ne održavaju razni eventi i okupljanja ili se održavaju u puno skromnijim izdanjima. Sve je povezano domino efektom kao što smo imali prilike primjetiti u otkazivanjima poslova i događanja pred lockdown. Kako udarac na poslovanje, tako i prilika za preispitivanje prioriteta. Kao freelancer već sam navikla na određenu dozu nesigurnosti pa se možda lakše nosim sa neizvjesnošću što je i više nego korisno u ovim vremenima.

Što se tiče samog buđenja i globalne promjene, ona se događa već dugo i po mom mišljenju presporo. Sve se uvijek događa u svojevrsnoj ravnoteži, svakom pozitivnom pomaku nasuprot stoji i nazadovanje na gore. Egzistencijalan strah jedan je od onih kroz koji je najlakše manipulirati masu i potrebno je puno rada da bismo se centrirali i ostali mirni.

Kako si došla na ideju novog pristupa prema poslovanju vizažistice? Što te ponukalo na to?

Primjetila sam kako su žene nakon svih dostupnih savjeta, tutorijala, i članaka, bilo da se radi o preparativnoj ili dekorativnoj kozmetici i dalje u nedoumici što raditi s proizvodima koje imaju ili ne mogu procijeniti koji je baš za njih. I sama kroz iskustvo pisanja savjeta razumijem koliko su oni na koje nailazimo online generički jer se moraju prilagoditi te uokviriti za širu masu. Često dobivam poruke s upitima što kupiti ili kako se našminkati u određenoj prigodi što je i dovelo do ideje da jedan dio poslovanja posvetim ženama koje žele znati što im stoji i kako koristiti sve što tržište nudi. Beauty industrija je općenito postala ubrzana i robotski nastrojena zbog čega sam poželjela ponuditi nešto osobniji, topliji i kvalitetniji pristup.

Što točno možemo očekivati od novih ponude Petre Sever, kome su namijenjene i kako si to točno zamislila?

Usluge su pomno razrađene i podijeljene u pakete koji se sastoje od savjetovanja, edukacije i osobnog shoppinga. Namijenjene su svima koji žele pronaći proizvode koji će za njih funckionirati dugoročno, bez podlijeganja trendovima i impulzivnoj kupnji. Suprotno situaciji kada je promotoru cilj prodati proizvode upravo onog brenda za koji radi, ovdje se radi o usluzi gdje kao stručnjak nepristrano biram proizvode sukladno određenom budžetu, željama i stilu klijentice.

Također, iznimnu pažnju posvetila sam tome da se paketi mogu međusobno kombinirati i prilagođavati te da sami za sebe nude spektar usluga iz kojeg žene dugoročno imaju koristi. Netko tko nije npr. spreman investirati u uslugu osobnog shoppinga, svejedno može doći do preporuke proizvoda ili riješiti nedoumice kroz online savjetovanje. Personalizirana edukacija podijeljena je na Classic i Premium paket. Uključuje kreiranje osobnog looka prilagođenog stilu, karakteru i fizionomiji lica te učenje tehnika kojima ih se kasnije samostalno rekreira sukladno određenoj prigodi. Ona se pak može kombinirati i nadopuniti uslugom shoppinga itd.

Ono što me posebno raduje je suradnja s jednom od prvih i njastarijih hrvatskih parfumerija – parfumerijom Martimex koja je podržala uslugu shoppinga te svakoj klijentici na jednokratnu kupnju pri dolasku sa mnom odobrava određeni popust.

Koji su po tebi uopće make up trendovi za ovu jesen i zimu kada vlada homewear, rad od kuće i razdoblje bez evenata?

Trendove kao takve smatram više uopće nema smisla pratiti jer je njihova jedina svrha poticati na pretjeranu kupovinu proizvoda i unformiranje izgleda pojedinaca. Također, razlika je između trenda i noviteta jer noviteti nam daju uvid u napredak tehnologije i određenih proizvoda. Rad od kuće vratio je naglasak na važnost zdrave kože i adekvatne njege što je ionako imperativ svakog dobrog makeupa. Ipak, jesen i zimu uvijek obilježavaju zagasitiji tonovi, a zaštitne maske zaslužne su za trend jače našminkanih očiju kako bi se izbjeglo razmazivanje ruža tako da nećete pogriješiti izabrete li nježni smokey eyes centriran samo oko korijena trepavica koji funkcionira jednako kao dnevni i noćni look.

Tvoj beauty i skincare savjeti za niske temperature? Na što bi trebali obratiti pozornost posebno kako bi izgledali svježe?

Redovna, ali nježna eksfolijacija i hidratacija u svim oblicima – maska, serum, krema. Na nižim se temperaturama usporava rad lojnih žlijezda, a protok krvi u koži je slabiji što znači da je njena zaštitna funkcija slabija te da vrlo brzo gubi vlagu. Uz to, u ovom periodu su sve hranjive kreme i proizvodi koje ljeti izbjegavamo sada poželjni kako bi se koža revitalizirala.

Više informacija pronađite na Petrinoj stranici www.petrasever.com