Poznato je da šminka koju koristite, frizura i odjeća govore puno o vama i vašoj osobnosti. Ali to se vidi golim okom, primjerice odijelo i crveni ruž osnažuju, dok su mirisi suptilniji i intimniji način da pokažete kakva ste osoba ili kakva osoba želite biti. Osim toga, aroma s kojom se identificirate je podsvjesni način na koji vas drugi doživljavaju ili pamte.

Za vas to može biti način da odredite kakav dan želite imati ili kakvo raspoloženje želite donijeti. Odabir mirisa koji vas identificira može potrajati, osobito ako postanete svjesni bezbrojnih opcija na tržištu. Ali svoju rutinu možete pojednostaviti kupnjom minimalističke kolekcije mirisa. Iz tog razloga, ako želite ostaviti po strani odabir savršenog mirisa i radije imati jedan ili dva ekskluzivna mirisa koja ćete koristiti iznova i iznova, nastavite čitati.

Parfem kao osobni pečat

Razumijevanje toga je slično identificiranju glazbenih žanrova, primjerice, popa, rocka, punka… A u parfemima, između ostalih, ima cvjetnih, svježih, drvenastih aroma. Naravno, postoje parfemi koji pripadaju u više od jedne obitelji mirisa.

Ako tražite ženstven i zreo parfem, cvjetni mirisi su vaša idealna opcija, ako želite topao i senzualan dodir, bolje je posegnuti za začinskim aromama, drvenaste esencije su zemljane i muževne, a svježi i lagani parfemi su obično citrusni. Ali u stvarnosti, svaki parfem spaja note i akorde na jedinstven način, što znači da iako ima vodeći miris, može imati i druge sastojke koji stvaraju mirisni koktel.

Parfem kao osobni pečat i trendovi mirisa

Trenutačno je trendovski miris matcha, ali moda dolazi i prolazi, pa iako vam saznanje o tome koji je miris u modi može pomoći u odabiru parfema, uvijek je bolje vjerovati vlastitom instinktu i onom što vam stvarno odgovara. Odaberite aromu s kojom se osjećate poistovjećenom, jer ona je ta koja će vas obilježiti.

S kultnim klasicima također morate biti oprezni. Svi volimo Dolce & Gabbana Light Blue parfem, ali ne smijete dopustiti da vam ekscentričnost pomuti rasuđivanje. Iako su ovo mirisi koji su izdržali test vremena i koji će i dalje vladati, važno je dati si priliku otkriti i ostale mirise. Parfemi mirišu drugačije na svakoj osobi zbog naše jedinstvene kemije kože, tako da ono što mirišete na uzorku papira nije isto što i ono što mirišete na svojoj koži. Preporučujemo da uzmete uzorak mirisa i nosite ga oko tjedan dana. Idealno je isprobati više od jednog prije donošenja odluke.

Razmislite o tome kako se želite osjećati

Želite izgledati slatko, seksi, odvažno, ključno je razmišljati o svom “idealnom ja” – parfem koji odaberete mora pokazati tko ste i tko želite biti. Kad idete u kupnju i vidite da piše eau de parfum, eau de toilette ili nešto treće, važno je znati kako se razlikuju prije nego što krenete u kupovinu, ti se nazivi odnose na koncentraciju mirisa koja određuje njegovu dugotrajnost i cijenu. Eau fraiche sadrži između jedan i tri posto koncentriranog parfemskog ulja i traje otprilike jedan sat. Eau de cologne (kolonjska voda) ima dva do šest posto ulja i može trajati do dva sata. Toaletna voda ima između pet i 15 posto ulja i traje oko tri sata. Eau de Parfum sadrži 15 do 20 posto ulja i traje pet do osam sati. A čisti parfem ima između 15 i 40 posto ulja i traje do 24 sata.

Foto: Pexels