U svijetu niche parfema, koji već desetljećima širi granice mirisne umjetnosti, još uvijek postoje niše kojih se nitko nije dotaknuo. Dok se luksuzni mirisi obično vežu uz zapešća i vrat, Señor je, u suradnji s parfemskom kućom Sortilège Olfactive Arts, odlučio “podići prašinu” tamo gdje je najmanje očekujemo

Predstavljen pod kreativnim imenom “Fussnota”, radi se o prvom niche parfemu za stopala na svijetu. “Parfemu smo vrlo ozbiljno pristupili, ovaj eau de toelette posebno je razvijan s hrvatskom parfemskom kućom Sortilège Olfactive Arts, i to mjesecima kako bismo mirisom prenijeli osjećaj rada na projektima s nama – od iznenađenja inicijalnom idejom koja izuva iz cipela do nastavka ugode rada sa Señorom.”

“Fussnota” donosi neočekivano bogatu mirisnu priču: bosonoga šetnja po svježe pokošenoj travi u vrtu bergamota, zatim predah uz španjolski kolač Bizcocho de Limón i, konačno, drijemanje na suncu dok zrakom struji miris cedra. Kompozicija koja podsjeća na ljeto, lakoću i kreativni flow, baš ono što Señor komunicira kroz svoje projekte.

No “Fussnota” ne staje samo na mirisu jer jednako važnu ulogu igra i ambalaža. U suradnji s Atelier Tiskarom Macan i timom iz Europapier Adrije, razvijeno je višeslojno pakiranje koje kombinira taktilnost, igru svjetla i boja. Naime, kutija se sastoji iz dviju cjelina, poklopca i baze koja se “rascvjeta”, s ružičasto-zelenom paletom papira, UV lakiranjem, embossingom i rose gold folijom u unutrašnjosti, dok je vrećica zatvorena satenskom vrpcom i precizno rezana klišejem, čime se naglašava luksuzan, ali razigran karakter brenda.

I premda je osmišljen za stopala, “Fussnota” se ne mora nanositi samo na njih jer idealno pristaje i na drugim djelovima tijela.

Više detalja o parfemu potražite na linku!

Foto: Damir Žižić