View this post on Instagram

 

A post shared by PANTONE (@pantone) on

Nova boja iz Pantonea je jarko crvena – nijansa dizajnirana kao vrlo jasna asocijacija na menstruaciju s kojom se želi skinuti stigma s tematike.

Ovu godinu svakako je obilježilo niz stvari, niz neočekivanih događaja koju su uzdrmali svijet. No, još jedna tema koja se itekako ‘zavrtila’ je ženska snaga, ženska prava, prava odluke nad zdravljem i uklanjanje stigme sa ženstvenosti, bivanje ženom, kao i s menstruacije. Jedan itekako upečatljiv korak napravila je tvrtka Pantone, najpoznatije ime koje kreira boje i direktno je povezano s modnim industrijom, kao i svijetom dizajna, upravo kreirajući novu nijansu crvene i dajući joj jasno ime ‘Period’. Rezultat je to zajedničke suradnje sa švedskim brendom ženskih potrepština Intimina, a cilj je da se potakne ljude, neovisno o godinama ili spolu, da bez srama razgovaraju o menstruaciji. Laurie Pressman, viša predsjednica Pantonea za The Guardian je izjavila kako je ”boja jarka kako bi potaknula one koji imaju menstruaciju da budu ponosni na ono što jesu, budu sigurni u sebe i slave životnu snagu s kojom su rođeni.”

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by PANTONE (@pantone) on