Bebe svijet čine boljim mjestom, i to ne samo za svoje roditelje nego i za sve nas. Zato je Pampers iskreno posvećen ideji da taj svijet učini što boljim mjestom za njih. Želimo planet na kojem bebe odrastaju i razvijaju se u sretnom, zdravom i održivom okruženju

Briga za bebe i njihov zdrav i siguran razvoj u središtu je svega što Pampers radi posljednjih 50 godina, a danas slobodno možemo reći kako je upravo održivost onaj esencijalan sastojak koji se provlači kroz sve razine Pampersovog poslovanja. I baš kao što mališani uče hodati, tako i mi svaki dan poduzimamo nove korake u smjeru održivosti, ali smo i pomalo nestrpljivi jer želimo činiti još više. 

Briga za svaku bebu

Pampers svakodnevno radi na razvijanju i usavršavanju svojih proizvoda – pelena i vlažnih maramica koje su sigurne, pouzdane i čija uporaba zadovoljava najviše standarde kako beba tako i njihovih roditelja. Povjerenje koje nam roditelji ukazuju nikad ne uzimamo zdravo za gotovo. Naša predanost najvišoj kvaliteti, sigurnosti, higijeni i zdravlju nema kompromisa – od pažljivog odabira sastojaka i materijala, do bezbrojnih provjera koje svakodnevno radimo na svim našim proizvodima.  Kontinuirano surađujemo sa stotinama roditelja, zdravstvenih profesionalaca, znanstvenika, bolnica i lokalnih zajednica kako bismo bili sigurni i uvijek iznova potvrđivali da Pampers proizvodi u potpunosti zadovoljavaju, ali i nadmašuju potrebe svojih malih i velikih korisnika.

Svakoj bebi želimo omogućiti najbolji mogući početak na ovom svijetu. I zato smo u potpunosti posvećeni razvijanju novih ideja, poput kreiranja naših najmanjih pelena koje svake godine pomažu da gotovo milijun beba gestacijske dobi – onih koje se rode prije 28 tjedna – imaju što bolju prilagodbu na svijet na koji su prerano stigle.

Ovi mali borci nisu u potpunosti pripremljeni na rođenje i zato će im dobro doći malo dodatne pomoći i podrške u rastu i razvoju. Imajući to na umu, u suradnji s primaljama, dizajnirali smo najmanje pelene posebno za njih. Naša linija Preemies Protection ne osigurava samo zaštitu i udobnost, ona je specijalno dizajnirana kako bi na najmanju moguću mjeru svela bilo kakve smetnje, omogućavajući im time miran san i tzv. klokan-njegu (koža-na-kožu u kontaktu s roditeljima), sve potrebno za zdrav razvoj i oporavak. Tu je i naša 15-godišnja suradnja s UNICEF-om, koja je pomogla zaštititi bebe od neonatalnog tetanusa i tetanusa rodilja, eliminirajući ovu bolest u 26 zemalja te pomažući sačuvati živote gotovo milijun novorođenčadi.

Briga za planet

Mnogi ljudi koji rade u Pampersu i sami su roditelji i dijele vjerovanje kako roditelji ne bi trebali birati između onoga što je najbolje za njihovu bebu i onoga što je najbolje za planet. Već ovdje očitava se jasan put koji ide u smjeru reduciranja otisaka Pampers proizvoda na okoliš. Konstantno pronalazimo načine kako smanjiti naš utjecaj na okoliš. Od načina gdje i kako odabiremo sastojke za naše proizvode, načina proizvodnje i pakiranja te u konačnici samih proizvoda koje imamo u ponudi. O smjeru održivog razvoja koji tvrtka Pampers čvrsto zauzima i ponosno ističe, razgovarali smo s Nevenom Kružljakom, marketinškim menadžerom Pampersa za Hrvatsku. “Naše proizvode smo učinili lakšima, smanjivali smo težinu pelena, a povećavali njihovu apsorpciju. Zahvaljujući našim inovacijama u proizvodnji pelena, za bebu koja nosi Pampersove pelene sada će se prosječno potrošiti 30 kg manje sirovina za pelene”, slikovito nam objašnjava gospodin Kružljak.  “Celuloza u pelenama i kutijama sačinjena je od materijala koji dolaze iz šuma koje imaju FSC certifikat te drugih kontroliranih i provjerenih izvora. Kreirali smo liniju Pampers Pure pelena i maramica koje sadrže materijale na biljnoj bazi, kao što su celuloza, pamuk i derivati šećerne repice, sve iz provjerenih izvora. Naše kutije sada se proizvode od 100 % recikliranog kartona. Okrenuti smo obnovljivoj proizvodnji. Na našim proizvodnim pogonima diljem Europe koristimo 100 % obnovljivu električnu energiju. Naše pelene se zapravo proizvode blizu vas. Točnije, 100 % ih je proizvedeno u Europi.”

Saznajemo nešto i o planovima za budućnost i novim održivim rješenjima koja će minimalizirati otpad koji nastaje od iskorištenih pelena i maramica – i to ne samo Pampersovih. U planu je lansiranje projekta za recikliranje pelena u pet gradova Europe do 2023. godine.

“Jako dobro znamo koliko brzo bebe rastu. Samo trepnite i propustit ćete ono najbolje”, kaže Kružljak te nastavlja: “No kako njihov razvoj ne staje, nećemo ni mi. Nastavit ćemo s velikim koracima na putu doprinosa održivoj, sretnoj i zdravoj budućnosti za svaku bebu.” Nema bebe koja prohoda iz prvog pokušaja i nije uvijek lagano, no Pampers je ustrajan doprinosu pozitivnim promjenama u društvu i okolišu.

U tom smislu osmišljen je program “7 dobrih djela”, o kojem možete više saznati u nastavku. 

1.Nastavljamo pružati 100 % sigurne proizvode i biti transparentni

Jamčimo dobre rezultate, kao i udobnost i sigurnost za vaše dijete jer sve materijale biramo pod strogim okom toksikologa.

2.Razvoj održivih pakiranja uz manje otpada

Naš je cilj razviti 100 % obnovljivu, 50 % recikliranu ili obnovljivu ambalažu do 2025. godine.

3. Jamstvo održivih izvora, održive proizvodnje i održivog transporta

Predano radimo na inovacijama u svakoj fazi životnog ciklusa proizvoda. To znači da ćemo do 2020. godine imati nultu stopu proizvoda na odlagalištu, uz uporabu 100 % obnovljive električne energije do 2030.

4. Inovacije za održivija rješenja za pelene

Napredujemo prema 30 % manje materijala za pelene po bebi, za cijelo vrijeme dok beba nosi pelenu.

5. Uporaba održivijih materijala za pelene i vlažne maramice

Svjesno napredujemo prema uporabi 50 % održivih materijala u svim svojim proizvodima do 2030.

6. Prilika za sretan i zdrav razvoj milijuna beba

Proizvodimo pelene za nedonoščad, za milijun prerano rođenih mališana svake godine. Također, doniramo ih malim junacima u bolnicama u Hrvatskoj.

7. Vodeći smo u reciklaži svih pelena i vlažnih maramica, a ne samo svojih

Pampers je prvi brend koji reciklira iskorištene pelene. Prvi reciklažni pogon otvoren je u Italiji.

flash!

Anita Dujić uspješna je žena, beskompromisna mama i svojevrsni brend ambasador Pampersa. Ove godine drugi put se uključila u promociju proizvoda Pampers Pure u koje istinski vjeruje. Tim povodom kratko smo porazgovarali…

Zašto Pampers Pure?

Najprije moram spomenuti da smo isprobali razne pelene i vlažne maramice i tek onda donijeli zakljucak da su Pampers Pure uistinu najbolje, i to iz više razloga. Jako su mekane i njezne prema bebinoj osjetljivoj kozi što je meni kao mami prioritet, zatim odlicno prijanjaju i upijaju, a ono što me je do kraja “kupilo” je da su napravljene od organskih materijala, razgradive što znači i održive. To je ono što bi nam svima doista trebalo biti bitno. Ja se osobno trudim, na svim poljima, koliko je to u mojoj moći, naravno, raditi na tome da ostavimo što je moguće bolji i zdraviji svijet našoj djeci. 

Što za Vas znači “bez kompromisa”?

Kad je Lily u pitanju, puno toga je doista bez kompromisa, kao primjerice kvaliteta proizvoda koje koristimo na dnevnoj bazi, čistoća namirnica koje jede, njezina rutina spavanja i hranjenja, koja je ispred svega.

Koliko pažnje polažete na odabir proizvoda kojima je održivost upisana u DNK?

Jako puno te svakim danom sve više i više. Nekako mi se čini da se to, u mom slučaju, pocelo prenositi na gotovo sve segmente života. Od hrane, pelena, ambalaže proizvoda, do odjeće. Puno sam čitala o toj temi, čak se njome jednim malim dijelom bavila i na fakultetu, a otprilike od tad me i prati svjesnost o održivosti, kao i načinima zaštite i očuvanja okoliša. Važno je doprinositi malim koracima, na dnevnoj bazi, jer upravo to u konačnici znači jako puno. Svi možemo, svaki dan, učiniti nešto za bolje sutra.

Sponzorirani članak