Ovi brendovi su naš današnji modni crush

Digitalno vrijeme u kojem živimo plodno je tlo za kreativce koji se žele okušati u modnim vodama

SOKO

Ideja da je poslovanje pokretač pozitivnih promjena duboko je ukorijenjena u ovaj brend, pa tako Soko surađuje sa zajednicama obrtnika u Keniji, osnažujući time često marginalizirane male proizvođače.

Također, Soko svojim partnerskim zanatskim radnjama omogućava pristup narudžbama, kupcima i plaćanjima putem svoje aplikacije, što pridonosi njihovom osnaživanju i širenju. Kad je riječ o estetici, Soko nakit karakterizira moderan i luksuzan izgled, inspiriran arhitekturom i tribal motivima. Više pogledajte ovdje

GLASS LAND

Unikatan, napravljen od stakla i ručno rađen ovako otprilike zvuči opis domaćeg brenda nakita Glass Land. Iza brenda se krije Anja Jelavić, mlada umjetnica koja nakit izrađuje pomoću Tiffany metode, stare tehnike obrade stakla koja se najčešće koristi za izradu stolnih lampi i crkvenih vitraja.

U ponudi Glass Landa pronaći ćete jedinstvene ogrlice, prstene i naušnice koje definitivno predstavljaju statement komade. Više pogledajte ovdje.

LEVIN COCO

Sanja Porubić Takacs i Robert Takacs mladi su bračni par koji je osmislio i pokrenuo jako cool domaći brend Levin Coco. Riječ je o ručno printanim majicama i košuljama za koje se koriste boje na vodenoj bazi i bez toksičnih kemikalija.

Štoviše, u cijelom se procesu proizvodnje Levin Coco komada koriste organski, biorazgradivi i eco-friendly materijali, a kreativni par naglašava kako se sve radi ručno i s velikom pažnjom. Više pogledajte ovdje.

YATAY

Još jedan održivi brend ovog puta stiže iz Italije i ponosi se svojim ručnim radom. Riječ je o brendu veganskih tenisica Yatay, već dobro poznatih u redovima svjetskih zvijezda poput Davida Beckhama.

View this post on Instagram

Sport style goals via @weworewhat 👟🎾🌱

A post shared by Y A T A Y (@yatay) on

Osim što privlače svojim čistim, minimalističkim dizajnom, Yatay osvaja svojom strogom politikom reduciranja štetnog utjecaja na okoliš koja se temelji na četiri stavke reduciranju (korištenjem solarnih panela u tvornicama Yatay smanjenja je emisija ugljikovog dioksida), recikliranju, vraćanju (za svaki prodani par tenisica kompanija će zasaditi drvo u Keniji) te upcycle strategiji (dijelovi tenisica koriste se za izradu torbica koje se daruju uz svaki kupljeni par, dok je kutija u kojoj tenisice dolaze zapravo podloga za kultnu društvenu igru koja ujedno podsjeća na to da je bitno provesti offline vrijeme s prijateljima i obitelji). Više pogledajte ovdje

 

mm
Matea Martek

lifestyle novinarka