Naš ovotjedni modni crush četiri su jako fora modna brenda

Digitalno vrijeme u kojem živimo plodno je tlo za kreativce koji se žele okušati u modnim vodama

S obzirom na količinu vremena kojeg provodimo pretražujući i njuškajući po događajima na modnoj sceni, ne čudi da možemo svaki tjedan izdvojiti brendove koji su nas baš osvojili. U nastavku pogledajte ovotjedne pobjednike Grazia modnog crusha!

LUCY & YAK

Danas najpopularniji britanski brend kombinezona svoju je priču započeo na Novom Zelandu, kad su Chris i Lucy napustili svoje poslove i odlučili putovati svijetom. Kako bi zaradili nešto novaca, na plaži su od stare odjeće šivali torbice za duhan i prodavali ih turistima.

Potom su se vratili u Veliku Britaniju, gdje su iz svog kombija po imenu Yak prodavali vintage odjeću, nakon čega su pak odlučili otići korak dalje i početi proizvoditi svoju odjeću. Udružili su se s malim proizvođačem u Indiji s kojim dijele jednake vrijednosti te su napravili svojih prvih 100 tregerica. Danas svoj jedinstveni i prepoznatljivi etički i održivi dizajn prodaju diljem svijeta. Više pogledajte ovdje

HOUSE OF SUNNY

Još jedan britanski brend prepoznatljiv po svojim nastojanjima proizvodnje i poslovanja u skladu s etičkim i ekološkim načelima izdvaja se eklektičnim printevima, komadima od veganske kože, onima od recikliranih plastičnih boca, ali i vrlo stylish izgledom svojih komada!

U House of Sunny asortimanu nalaze se baš svi komadi koji nam mogu zatrebati, uključujući i pletivo te kupaći kostimi. Više pogledajte ovdje.

ABLE

Uistinu divan, minimalistički dizajn cipela i sandala s potpisom američkog brenda Able dolazi u društvu snažnog pozitivnog utjecaja na svijet. Naime, osnovni cilj brenda je stati na kraj začaranom krugu siromaštva te osnažiti žene, osobito ekonomski. 

Tako Able educira svoje buduće zaposlenice te potom u njih ulaže (žene čine 95 posto radne snage u tvrtki), a surađuje i s lokalnim zajednicama i zanatlijama u zemljama poput Etiopije, Meksika, Brazila i Indije. Uz to, potpuno je transparentan kad je riječ o plaćama svojih zaposlenika ne bi li kupac točno znao kakav utjecaj ima njegova kupnja. Više pogledajte ovdje

COZY TO WEAR

Udobnost, minimalistički dizajn i kvaliteta materijala okosnice su beogradskog brenda pokrenutog 2019. godine. Pod egidom kupuj manje, biraj pažljivo i da traje“, Cozy to Wear zagovara slow-fashion i kvalitetu umjesto kvantitete, pa je potraga za najfinijim materijalima najvažniji korak u proizvodnji.

Viskoza kao prirodna, održiva i biorazgradiva alternativa sintetičkim materijalima te pamuk kao lagan, izdržljiv i biorazgradiv materijal stoga su najčešće zastupljeni u asortimanu ovog brenda. Više pogledajte ovdje.

 

mm
Matea Martek

lifestyle novinarka