Novi Rihannin brand zvat će se ‘Project Loud’

(Rihanna na Fenty Beauty by Rihanna Anniversary eventu 2018/Getty Images for Fenty Beauty by Rihanna)

Još u siječnju su počela šuškanja o navodnoj suradnji popularne Rihanne i luksuznog konglomerata LVMH. Ono što je počelo kao glasina, sada je i službeno potvrđeno. Rihanna i LVMH idu u suradnju.
Ovo nije privi puta da Riri i LVMH surađuju. Beauty brand Fenty Beauty je lansiran pod Kendom koji je također u vlasništvu LVMH, a zajedno su uspjeli zaraditi više nego konkurentski brand Kylie Jenner.
U Project Loud se ulaže jako puno novaca, pa je tako samo Rihanna uložila otprilike 34 milijuna dolara, dok je LVMH uložio 30 milijuna eura što ga čini većinskim vlasnikom za 0,2%.
Od kada se prvi put pojavila na sceni 2005 godine, Rihanna je postala ultimativna zvijezda, modna muza, glumica, a okušala se i kao dizajnerica donjeg rublja. Sada je spremna ući u zahtjevni i brzi svijet mode.

Još uvijek nije potvrđeno da će brand nositi naziv ‘Loud Project’, ali registracija holding poduzeća nosi taj naziv. S obzirom na Rihannin naziv albuma ‘Loud’ koji je pušten 2005. godine, i za koji je svojedobno Riri rekla da ‘je samo stvaranje bilo zabavno i skupo, i da je riječ ‘loud’ to najbolje simbolizirala.

Za sada je još sve u tajnosti, no pretpostavlja se da će ‘Project Loud’ obuhvatiti žensku, mušku i dječju odjeću i obuću, kožnu galanteriju, sportsku odjeću te naočale. Ne zna se ni točan datum izlaska jer je cijeli projekt tek u početnoj fazi.

mm
Daria Klobučar-Vukovinski

Modna novinarka